FacebookTwitterLinkedIn

Pentru perioada sărbătorilor de iarnă 2018, când tichetele cadou înregistrează cel mai mare volum de vânzări, Up România estimează o creştere cu 20% faţă de anul trecut.

“În ultimii 3 ani, vânzările de tichete cadou au avut o creştere constantă, aceasta şi pentru că, în timp, companiile au realizat că oferirea acestui beneficiu extra salarial este simplu de implementat şi avantajos financiar și, în același timp, permite  angajatului care îl primeşte să-și aleagă cadoul dorit. Pe de o parte, cel care oferă are siguranţa că darul lui este apreciat şi util, iar pe de altă parte, cel care primeşte are sentimentul că este pus în valoare şi se poate bucura de un cadou ales chiar de el”, a spus Elena Pap, directorul general Up România.

Piaţa tichetelor cadou pentru salariaţi se concentrează pe anumite evenimente, cum sunt sărbătorile de Paşte şi Crăciun, 8 Martie, 1 Iunie, însă tot mai multe companii au început să le acorde şi în afara acestor ocazii.

“În acest moment, aproximativ 75% dintre companiile care acordă beneficii extra salariale, aleg să ofere tichete cadou. În plus, tot mai multe companii folosesc tichetele cadou, în afara evenimentelor deja consacrate, pentru sărbători cum sunt cele de Moş Nicolae, 1 Decembrie sau ziua companiei. Este o soluţie modernă şi de mare impact pentru mediul de business, atât pentru motivarea şi fidelizarea angajaţilor, dar şi a partenerilor şi colaboratorilor“ , a adăugat Elena Pap.

Alternativa practică la cadourile de sărbători, tichetele cadou oferă avantaje fiscale de fiecare dată când sunt oferite. Este suficient ca ocaziile pentru care se oferă tichetele cadou să fie menţionate într-o decizie internă sau contractul colectiv de muncă, astfel încât acestea să fie deductibile fiscal şi scutite de contribuţii sociale până la 5% din fondul de salarii, indiferent de valoarea acordată per angajat. Tichetele cadou sunt soluţia prin care companiile pot bonusa angajaţii, făcând economii de până la 37% din bugetul alocat acestui tip de cheltuială.

Up România face parte din Grupul Up și deservește peste 20.000 de clienți și 750.000 de beneficiari, având o prezenţă de 16 ani în România.