În ianuarie, România TV a devenit a treia televiziune cea mai urmărită în mediul urban, cu un rating mediu de 235.000 telespectatori pe minut (toată ziua), conform măsurătorilor Kantar Media Audiences, copyright – ARMADATA, în creștere cu 49.000 de persoane față de decembrie 2016. Este cea mai mare creștere de audiență urbană de pe piața TV, în luna ianuarie 2017.
La rândul său, Antena 3 a câștigat 30.000 de orășeni, ajungând la o medie măsurată pe întreaga zi de 213.000 de persoane pe minut.
Cele două televiziuni de știri au depășit ratingul general al televiziunii generaliste Kanal D (208.000 telespectatori pe minut).
Liderul audienței în urban rămâne Pro TV, cu o medie de 449.000 telespectatori pe minut, în creștere cu 42.000 de persoane față de decembrie 2016 (a doua creștere de pe piața TV).
Televiziuni care au câștigat audiență față de luna precedentă: Kanal D (11.000), B1 TV (6.000), Realitatea TV (9.000), Digi24 (5.000), Antena Stars (7.000), TVR 1 (6.000) și Pro Cinema (10.000).
Televiziuni care au pierdut rating: Antena 1 (-30.000), Prima TV (-1.000), Național TV (-3.000) și Disney Junior (-5.000).
VEZI AUDIENȚELE TELEVIZIUNILOR LA NIVEL NAȚIONAL – IANUARIE 2017