Din cele 137 de reclame difuzate în acest program, 17 au fost logo-spoturi (inserții grafice). În timpul desfășurării partidei Grecia – România au apărut pe ecrane 14 logo-spoturi, fiecare cu o durată de 10 secunde. Dintre cele 14, opt logo-spoturi au aparținut companiei Petrom, câte două au fost comandate de Coca-Cola și compania Idilis, și unul pentru Niro Investment Group. A mai apărut un logo-spot care a promovat concertul Scorpions.
Trei logo-spoturi din timpul meciului au înregistrat cele mai mari audiențe: 20,8 Gross Rating Points (pe targetul comercial – urban, 18 – 49 de ani) – două aparținând Petrom și unul pentru concertul Scorpions. Se știe, pe baza punctelor de audiență (GRP), televiziunile își vând timpi de publicitate.
Reclama cu cea mai mare audiență a fost un solo-spot de 12 secunde de la balsamul Nivea pentru bărbați (clientul Beiersdorf), care a obținut 21,3 GRP-uri și a fost difuzat la ora 22:30.
Petrom a fost clientul care au obținut cea mai mare vizibilitate pe parcursul celor patru ore de program, cu un volum de 65,6 GRP’30 (target comercial). Pe următoarele locuri s-au plasat Superbet (pariuri sportive, 59,4 GRP’30), Altex (54,2), Sibmedia Interactive (48,1), Carpathian Springs (34,9), Porsche România (30,9), Cosmote (27,9) și Nero Group (27,3).
În cadrul programului a fost difuzat și un spot de la Roșia Montană Gold Corporation (ora 23:47), de 117 secunde, care a avut 5,4 puncte de rating.
În total, în cele patru ore de program, România TV a difuzat 40 de minute de publicitate.