Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

România TV a obținut 110.000 de euro din publicitatea difuzată în programul Grecia – România

grecia-romania.jpg
Programul fotbalistic Grecia – România, difuzat de România TV, a atras 52 de clienți publicitari, care au comandat în total 137 de reclame (spoturi, solo spoturi și inserții logo), în intervalul orar 21:00 – 24:00. „Forbes România” estimează că România TV a câștigat în jur de 110.000 de euro prin difuzarea acestui meci. Prețul de achiziție al programului, vehiculat în presă, s-a ridicat la 250.000 de euro. 

Din cele 137 de reclame difuzate în acest program, 17 au fost logo-spoturi (inserții grafice). În timpul desfășurării partidei Grecia – România au apărut pe ecrane 14 logo-spoturi, fiecare cu o durată de 10 secunde. Dintre cele 14, opt logo-spoturi au aparținut companiei Petrom, câte două au fost comandate de Coca-Cola și compania Idilis, și unul pentru Niro Investment Group. A mai apărut un logo-spot care a promovat concertul Scorpions.

Trei logo-spoturi din timpul meciului au înregistrat cele mai mari audiențe: 20,8 Gross Rating Points (pe targetul comercial – urban, 18 – 49 de ani) – două aparținând Petrom și unul pentru concertul Scorpions. Se știe, pe baza punctelor de audiență (GRP), televiziunile își vând timpi de publicitate.

Reclama cu cea mai mare audiență a fost un solo-spot de 12 secunde de la balsamul Nivea pentru bărbați (clientul Beiersdorf), care a obținut 21,3 GRP-uri și a fost difuzat la ora 22:30.   

Petrom a fost clientul care au obținut cea mai mare vizibilitate pe parcursul celor patru ore de program, cu un volum de 65,6 GRP’30 (target comercial). Pe următoarele locuri s-au plasat Superbet (pariuri sportive, 59,4 GRP’30), Altex (54,2), Sibmedia Interactive (48,1), Carpathian Springs (34,9), Porsche România (30,9), Cosmote (27,9) și Nero Group (27,3).

În cadrul programului a fost difuzat și un spot de la Roșia Montană Gold Corporation (ora 23:47), de 117 secunde, care a avut 5,4 puncte de rating.

În total, în cele patru ore de program, România TV a difuzat 40 de minute de publicitate.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii