Cautare




, Contributor

Telecom |
|

România, prima ţară din Grupul Orange care deschide un smart shop

Primul smart shop al grupului Orange este lansat în Cluj Napoca.
Orange

Conceptul revoluționar de smart shop înseamnă un magazin în care digitalul este omniprezent și le oferă clienților de servicii telecom o abordare mai personalizată decât oricând și o experiență de cumpărare nemaiîntâlnită.

„Strategia noastră pentru următorii 5 ani, „Essentials2020”, este construită în jurul clientului şi dorinţei de a-l conecta cu ceea ce este esențial pentru el, prin intermediul unei experienţe incomparabile. Vom continua în acelaşi ritm susţinut, cu planuri de a investi aproape o jumătate de miliard de euro până la sfârșitul anului 2018. Noul concept de smart shop este un exemplu ce ilustrează această strategie. Le propunem clienților un spațiu inovator şi o călătorie digitală completă, în care să poată descoperi toate avantajele pe care tehnologia le poate aduce în viaţa de zi cu zi”, a declarat Jean-François Fallacher, CEO Orange România.

Întregul design a fost dezvoltat pentru a încuraja dialogul și pentru a-i invita pe clienți să descopere cele patru zone principale ale magazinului, ce reflectă diferite medii în care este folosită tehnologia: acasă, la birou, pentru divertisment și fitness.

Smart shop este în întregime digital, gândit pentru a le oferi clienților răspuns la aşteptările pe care le au atunci când ajung în magazin: timp redus pentru soluționarea cerințelor, o abordare personalizată a ofertelor și soluții pentru petrecerea cât mai plăcută a timpului de așteptare.

La Orange shop, clienţi pot testa un număr impresionant de peste 600 de accesorii, peste 50 de gadgeturi wearable de la Samsung, Sony, LG, Fitbit, Jawbone, Withings, Mio, iHealth şi MyKronoz, cele mai noi căşti Samsung, Marshall, Frends, Sony , Parrot, Beats, precum şi boxe Logitech, Sony şi Samsung.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii