Cautare




, Contributor

Industrie |
|

România, piață pilot pentru un program Stihl

Stihl România anunță demararea unui program de training pentru dealerii rețelei și angajații lor.
Ioan Mezei_STIHL Romania

Stihl România demarează un amplu program de training pentru dealeri şi angajaţii lor. Cursurile, bazate pe modele deja testate în rețea, urmăresc creşterea gradului de competenţă a angajaţilor în domenii precum management, vânzări, marketing, contabilitate, mecanică și altele.

“România este o piaţă pilot pentru acest program la nivelul pieţelor din această zonă a Europei. Este clar că suprafeţele mari de retail dedicate bricolajului atrag un număr mare de clienţi, asta însă cu bune şi cu rele. Noi ştim însă că accesoriile şi serviciile sunt extrem de importante pentru această piaţă, iar serviciile post-vânzare sunt vitale pentru ca un echipament să funcţioneze pe o perioadă lungă de timp. Comportamentul de consum arată că un posesor de motocoasă sau de motoferăstrău va căuta în proximitate un atelier bine utilat şi cu servicii profesioniste pentru diverse acţiuni de mentenanţă a utilajelor”, spune Ioan Mezei, director general Stihl România.

Investiţia în programul de training se va ridica la aproximativ 120.000 de euro, resurse financiare ale Stihlde care vor beneficia mai ales dealerii care vor intra în acest program. “Vorbim aici de un potențial cel puţin 1.000 de oameni la nivel naţional care sunt angrenați în activitatea dealerilor StihlRomânia” , precizează Ioan Mezei.

Potrivit directorului general al companiei, o serie de dealeri noi se alătură reţelei STIHL România cu investiţii iniţiale de zeci de mii de euro. “Avem deja aplicaţii pentru dealeri care doresc să înceapă afacerea cu mai multe magazine. Unul dintre argumentele importante pentru demararea afacerii antreprenoriale alături de noi este acela al susţinerii pe care noi o acordăm din primul moment. Este vorba de susţinere financiară, managerială şi educaţională”, explică Ioan Mezei.

Un showroom de referință Stihl trebuie să cuprindă spaţii dedicate expunerii produselor, atelier mecanic și depozitare, mai precis 150-200 de mp. Pentru dezvoltarea unei reprezentațe pe noul concept (flagship store) sunt necesari până la 250.000-300.000 de euro, din care STIHL România îşi poate asuma până la 25 procente.

Despre companie

În prezent, rețeaua Stihl din România este formată din 200 de dealeri, care operează 300 de magazine și spații de service. Stihl este o afacere de familie originară din Germania, fondată în 1926 de către Andreas Stihl. Stihl numără peste 13.800 angajati, deţine 6 fabrici, 34 de centre naţionale de vânzare, fiind în contact cu  120 de importatori și având o prezență în 160 de ţări. Stihl România este o companie deţinută 100% de firma mamă şi a fost înfiinţată în 1997.

 

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii