Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

„România” lui Ghiță a urcat în topul audienței TV

ghita.jpg
La un an de la lansarea pe piața TV, canalul de știri România TV, aparținând omului de afaceri Sebastian Ghiță, a devenit un jucător de „linia a doua” în lupta pentru atragerea bugetelor de publicitate.

În primele 11 luni ale acestui an, România TV a livrat clienților publicitari 28.050 puncte de audiență (Gross Rating Point – GRP’30, urban). Această cifră plasează televiziunea lui Ghiță pe locul 13 în topul stațiilor cu cel mai mare volum de audiență pentru reclamele difuzate. (Clienții publicitari achiziționează timpii de publicitate pe baza GRP-urilor livrate de posturile TV.)

Astfel, România TV a devansat televiziuni „mai vechi”: Antena 2 (26.189 GRP’30), Pro Cinema (23.631), OTV (16.352) sau TVR 2 (12.065).

Totuși, România TV este mult în urma canalelor de știri concurente, care au livrat volume consistente de audiență: B1 TV (41.625 GRP’30), Realitatea TV (56.279) și Antena 3 (175.538 GRP’30).

În cursul lunii noiembrie, România TV s-a plasat pe locul opt în clasamentul audienței la nivel urban, cu o audiență medie de 67.000 de telespectatori pe minut (0,6% rating), peste TVR 1, B1 TV și Realitatea TV.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii