Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

BlachotrapezVoice |
|

„România este cea mai bună țară în care să investești acum”

A adus în România Blachotrapez, lider polonez al acoperișurilor metalice, și l-a urcat în topul producătorilor de țiglă metalică. În vara acestui an a deschis a doua fabrică, iar planurile de dezvoltare continuă în ritm accelerat.  
Blachotrapez

Jaroslaw Turczynski, CEO Blachotrapez

Din vara acestui an, fabricii Blachotrapez din Baia-Mare i-a adăugat o nouă unitate la Ploiești, ceea ce duce capacitatea de producție anuală la aproape 7 milioane de metri pătrați, așa că dezvoltă și exporturile – a deschis o divizie de vânzare în Ungaria și urmează o alta în Bulgaria. Pentru Jaroslaw Turczynski, CEO Blachotrapez România, țara noastră este cea mai potrivită din Europa pentru investiții în această perioadă. „România este în continuă dezvoltare, într-un ritm mai accelerat decât celelalte țări ale Uniunii Europene, unde nivelul de trai este mai ridicat, însă dezvoltarea mai lentă, spre stagnare. În România, ritmul este încă foarte alert; oamenii cheltuie tot mai mult, pentru că și câștigă tot mai mult. Piața construcțiilor crește datorită acestei dezvoltări a societății”, spune Jaroslaw Turczynski.

Industria Blachotrapez, companie poloneză de top a industriei construcțiilor, a început în 1970, când soții Jan și Teresa Luberda au înființat o firmă de învelitori de acoperiș. Afacerea a crescut constant și s-a transformat în companie de producție și comerț. Prima unitate de producție este înființată în 1992, la Ponice, iar primul punct de vânzare cu amănuntul este deschis anul următor, la Sekocin. Expansiunea continuă, iar în 2003 începe producția la noua fabrică de la Sekocin Nowy, lângă Varșovia.

Din 2004, după intrarea Poloniei în Uniunea Europeană, produsele Blachotrapez ajung pe piețe externe – în România, din 2006. Blachotrapez SRL este înființată în 2010, pentru ca patru ani mai târziu să deschidă prima unitate de producție, la Baia Mare. Parcursul în România a fost unul constant ascendent, marcat prin creșteri la toate capitolele: cifră de afaceri, capacitate de producție, număr de angajați. Din vara acestui an, în urma unei investiții de aproximativ un milion de euro, Blachotrapez a deschis a doua fabrică, la Ploiești.

„Am ales Ploieștiul din motive logistice. Vrem să ne dezvoltăm pe piața din București, iar transportul de la Baia Mare dura prea mult, din cauza infrastructurii de transport, care nu ne prea ajută. În plus, de la Ploiești putem ținti și Bulgaria”, explică directorul companiei. În prezent, 30% din producția autohtonă a Blachotrapez merge către export, preponderent în Ungaria. În țara noastră, compania are o rețea proprie de 21 de magazine, iar produsele acesteia se găsesc și în peste 250 de puncte de distribuție en gros. Astfel, Blachotrapez poate asigura consultanță de specialitate la uni nivel ridicat, iar flota proprie de transport, cu șoferi experimentați în manevrarea produselor, reprezintă o garanție suplimentară pentru montarea în cele mai bune condiții a acoperișurilor Blachotrapez.

Compania și-a diversificat constant portofoliul de produse și colaborările de prestigiu. Blachotrapez este unicul producător din România de țigle metalice și accesorii pentru acoperiș care folosește materie primă ThyssenKrupp, iar recent a început o colaborare și cu fabrica Vestalpina din Austria.

De altfel, Jaroslaw Turczynski este convins că materia primă de cea mai bună calitate stă la baza succesului companiei pe care o conduce, iar cifrele îi dau dreptate: cu o creștere constantă de la an la an, Blachotrapez România estimează pentru 2018 o cifră de afaceri de 70 de milioane de lei, în creștere cu 27% față de anul trecut.

„Vedeta” gamei de produse este țigla metalică Germania Simetric, care are o formă originală cu trei ștanțări, singura de acest fel de pe piață. Un alt model de top este șindrila metalică Janosik, cu un design inovator și caracteristici unice care-i oferă un termen de garanție de până la 50 de ani.

„Clienții sunt tot mai interesați de zona medium-high, de produse cu tehnologii performante, care oferă o garanție îndelungată și variante de personalizare cât mai diversificate. Vorbim de tineri de 35-40 de ani, care și-au întemeiat o familie, vor să trăiască în confortul propriei case, caută zonele periurbane marilor orașe și care se implică tot mai mult în alegerea materialelor și a tehnologiilor ”, explică Jaroslaw Turczynski.

Potrivit acestuia, mitul că acoperișul de tablă este potrivit doar construcțiilor cu buget redus s-a spulberat. „Folosim în procesul tehnologic soluții avansate, inteligente, iar acoperișurile metalice sunt acum varianta preferată majoritar de constructori și beneficiari. Nivelul calitativ este ridicat, materialele de producție sunt ușoare și simplu de instalat, iar garanția este oferită pe termen lung”, concluzionează acesta.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii