FacebookTwitterLinkedIn

De asemenea, campania „Ghiță, the Social Shepherd”, dezvoltată pentru Vodafone România, a avut patru shortlist-uri (Media Lions, Promo&Activationa Lions și PR Lions) și a câștigat un Bronze Lion la categoria Media Lions.

În total, în 2014, McCann București a avut 14 shortlist-uri la Festivalul Cannes Lions.

McCann București câștigă pentru al patrulea an consecutiv premii la cel mai important festival de publicitate din lume – Cannes Lions.

„ROM, un brand autentic și informal, impune indrazneală și din partea noastră și a agenției și suntem mândri că reușim împreună, in Bucharest, not Budapest”, a declarat Gabriela Munteanu, Marketing Manager Kandia Dulce.

La rândul său, Adrian Boțan, Creative Partner, McCann București, a spus: „Metal la Effie ca și la Cannes. Campanii care mișcă piața, dar care au și impact cultural. Creativitatea care aduce eficiență. Creștem prin clienții noștri. Quod erat demonstrandum. Faptul că McCann a luat prin clienții săi 3 Grand Effie și 17 Lei la Cannes în 4 ani de criză a pieței de publicitate – dovedește că, iată, criza poate fi o oportunitate dacă ai parteneri puternici”.