Cautare




, Contributor

Orologerie de lux |
|

The Rolling Stones + Zenith = satisfaction

Se iau trei branduri legendare - Zenith, marca haute horlogerie deținută de grupul LVMH, The Rolling Stones - poate cea mai longevivă trupă rock din lume și Jean-Claude Biver - personajul larger than life care domină de ceva vreme industria orlogeră, iar acum a preluat și Zenith, în calitatea sa de director al diviziei de ceasuri a LVMH. Rezultă o serie limitată foarte specială - un nou El Primero Chronomaster 1969, tribut Rolling Stones.
El Primero Chronomaster 1969 - Rolling Stones

Noul model El Primero va fi realizat în doar 250 de exemplare, iar Zenith va însoți trupa britanică în turneul mondial “14 On Fire”.

Cronograful are două contoare – 30 de minute în dreptul orei 3 și 12 ore în dreptul orei 16, în culorile originale ale primului El Primero din 1969 – bleumarin și cenușiu. Acompaniate, evident, de celebrul logo Rolling Stones, roșu ca focul. Totul e completat de faimoasa apertură din cadran, care lasă să se întrevadă “inima” celui mai exact mecanism care se află în producție de masă, de asemenea vizibil prin capacul transparent din cristal safir, inscripționat și el cu logo-ul Rolling Stones.

“Gândirea outside-the-box a dat naștere mecanismului El Primero în anii ’60, care putea cronometra până la o zecime de secundă. Aceeași gândire a stat la originea noului blues și rock n roll. Atât Zenith cât și Rolling Stones sunt acum legende vii, astfel încât nu e de mirare că s-a ivit acest parteneriat,” a spus Jean-Claude Biver.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii