Cautare




, Redactor

Studentă în anul III la Jurnalism. Reporter în căutare de oameni și povești.

Orologerie de lux |
|

Rolex devine sponsorul oficial al US Open

Rolex, unul dintre numele celebre ale orologeriei mondiale, va fi atât ceasul, cât și sponsorul oficial al turneului de tenis din SUA, potrivit unui anunț făcut de Asociația Americană de Tenis (USTA).
Rolex

În ultimii patruzeci de ani, această poziție a fost ocupată de Citizen Watch Company of America. Schimbarea vine la timp pentru ultimul Grand Slam al anului, care va avea loc între 27 august și 9 septembrie, la New York.

Conform acordului, ceasurile Rolex vor avea poziție centrală pe terenurile Centrului Național de Tenis Billie Jean King, iar ceasul principal de pe stadionul Arthur Ashe va purta titulatura Rolex. Anul acesta, Open-ul American își aniversează ediția cu numărul 50.

De asemenea, Rolex devine sponsor oficial și pentru turneul de la Cincinnati, exprimându-și astfel angajamentul pentru seria de turnee Masters pe care o susține în totalitate. Într-o declarație de presă, Stewart Wicht, președintele Rolex SUA, a spus că după 40 de ani în care compania a susținut tenisul și s-a asociat cu două turnee de Grand Slam, Wimbledon și Australian Open, este firesc ca acum să-și consolideze prestigiul printr-un parteneriat cu US Open.

Sursa: forbes.com

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii