Cautare




, Contributor

Orologerie de lux |
|

Roberto Coin și Arizona Muse, o campanie minunată

Un brand este întotdeauna mai mult decât un produs. Un brand autentic este, de regulă, impregnat cu personalitatea creatorului său și cu multe multe istorii mai mici sau mai mari, care contribuie complice la nașterea unei legende. Orice marcă făcută doar din pix sau din Excel nu are, de regulă, viață lungă. Doar pasiunea și viziunea creatorului pot garanta trecerea la următorul nivel.
NewBarocco_16

Un brand în adevărata putere a cuvântului este Roberto Coin, al cărui fondator este o reală forță a naturii atunci când vine vorba despre creație și promovare. Un italian șarmant și vorbăreț, care împletește povești minunate despre piesele sale și istorii fascinante despre cultură, politică și oameni.

M-am bucurat deci să constat că noua campanie Roberto Coin o are ca protagonistă pe Arizona Muse, unul dintre supermodelele în mare vogă, și pe drept cuvânt.

Arizona Muse are „la activ“ numeroase coperți ale revistelor de modă din lumea întreagă, precum și colaborări cu fotografi celebri precum Patrick Demarchelier, Craig McDean și Paolo Roversi, iar în portofoliu are campanii pentru branduri precum Louis Vuitton, Jill Sander, Miu Miu, Alberta Ferretti, Chloe, Prada, Fendi și Yves Saint Laurent.

„A fost o mare placere să lucrez cu Roberto Coin – atât brandul, cât și omul“, spune Arizona. „Am petrecut o zi minunată într-o grădină de vis, amuzându-ne și realizând fotografii impresionante cu bijuteriile excepționale Roberto Coin“.

„Conceptul este bazat pe natură, artă și frumusețe“, spune Roberto Coin, președinte și designer al companiei cu același nume. „Grădinile luxuriante sunt decorul perfect, care reflectă complexitatea și sofisticarea colecțiilor actuale. Arizona Muse este ambasadorul perfect pentru brand“.

Campania a fost fotografiată de Craig McDean, care a mai lucrat și pentru Gucci, Dior, Giorgio Armani, Prada, Oscar de la Renta, Versace, Yves Saint Laurent, Calvin Klein și Estée Lauder.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii