FacebookTwitterLinkedIn

“La nivelul întregii piețe s-a schimbat perspectiva asupra industriei de telecom. Acum 4-5 ani eram percepuți ca operatori de cablu, cei care instalează ceva în casă și pleacă. Am încercat în toți acești ani să ne apropiem mai mult de clienți și să jucăm un rol mai important în viața și în familia lor. La nivelul întregii piețe se simte, loialitatea este mare, clienții sunt mai puțin dispuși să se mute de la un operator la altul, deși au oportunități. Gradul de satisfacție este mai ridicat. Față de acum cinci ani, pentru același preț, calitatea oferită este semnficativ mai mare”, a spus Robert Redeleanu, CEO UPC România și Ungaria.

De la 1 aprilie, Redeleanu va conduce operațiunile UPC Ungaria și Polonia, în România fiind înlocuit de Mihnea Rădulescu. În prezent, Rădulescu este vicepreședinte pentru operațiunile B2B din UPC CEE (Europa Centrală și de Est), coordonând activitățile pentru divizia business din România, Ungaria, Polonia, Slovacia și Cehia.

UPC România va avea un nou CEO începând cu 1 aprilie. Robert Redeleanu va fi înlocuit de Mihnea Rădulescu

Robert Redeleanu a fost numit director general  pentru UPC România în iunie 2015. Anterior, el a ocupat funcția de Chief Marketing Officer pentru UPC România, începând cu 2013. Robert Redeleanu şi-a început cariera în cadrul Unilever South Central Europe și, în peste 20 de ani de activitate, a avut o carieră locală şi internaţională, cu experienţă în operațiuni, marketing şi vânzări în diferite organizații.

El spune că a reflectat mult asupra deciziei de a accepta poziția de CEO pentru Polonia și este de părere că o schimbare pentru piața din România este oportună.

“E o schimbare semnficativă pentru mine și pentru echipă, cred cu după cinci ani în România, dintre care trei ani ca CEO, este important și factorul de noutate, de schimbare, sunt de părere că schimbarea este bună. Sunt convins că Mihnea Rădulescu va continua să consolideze ce am obținut noi la momentul acesta. În funcție de prioritățile de business voi decide dacă voi rămâne la Budapesta sau la Varșovia. (…) Cred că în România este binevenită o schimbare, piața din Polonia este mare, businessul UPC de acolo este de aproximativ trei ori mai mare, este o provocare personală pentru mine.”

În cei trei ani de mandat ca CEO, Redeleanu spune că a reușit să își îndeplinească cele două obiective propuse: mai multă combativitate și înțelegerea nevoilor consumatorilor.

“Ce am încercat eu să fac cinci ani, de când m-am alăturat echipei UPC România, am încercat să adunăm multa combativitate, pentru că e o piață extrem de competitivă și să fac mai auzită vocea clientului în interiorul companiei. În general în industrie avem nevoie să ne aplecăm mai mult pe nevoile consuamtorilor, să le înțelegem și să le transformăm în servicii și produse. Acestea sunt două lucruri pe care mi le-am propus de la început. Combativitatea înseamnă și execuție, pentru că România e o țară mare din punct de vedere geografic, competitivă din punct de vedere al prezenței diferiților operatori pe piață, al prețurilor, resurselor umane, materiale etc. Am pus foarte mult accent pe execuție. Din punct de vedere strategic, am vrut să extindem rețeaua și să o upgradăm astfel încâ în toată aria de acoperire să oferim viteze de 500 mbps, am pus accent foare mult pe extinderea și upgradarea rețelei și pe inovație.”

Veniturile UPC România, parte a grupului Liberty Global, au ajuns la 734,4 milioane lei, în 2017, în creștere cu 6,5% faţă de 2016.

Veniturile UPC România au crescut cu 6,5% în 2017, până la 734,4 mil. lei

Referitor la anul trecut, Redeleanu spune că un obiectiv important, pe care UPC l-a și atins, a fost extinderea rețelei, ajungând la peste 3 milioane de locuințe.

“Sunt câțiva indicatori importanți pe care i-am atins, unul dintre ei, pe care am pus accent în ultimii ani, este extinderea rețelei, am ajuns la peste 3 milioane de case, un obiectiv foarte important pentru noi, realizat. (…) Am consolidat și am ajuns la o maturitare a portofoliului nostru de produse”, a mai spus Redeleanu.