Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Ridică receptorul ca să asculți un copil povestindu-ți o carte!

Geometry Global București continuă campania de strângere de fonduri pentru Asociaţia Telefonul Copilului - singura organizaţie neguvernamentală, non-profit, din România, ce pune la dispoziţia copiilor şi părinţilor o linie telefonică de asistenţă la nivel naţional - „Telefonul Copilului - 116 111” cu o activare neconvențională.
Maria_42x70cm

Asociația invită vizitatorii Librăriei Cărturești Verona să ridice receptorul, la capătul căruia se află o voce de copil. Acesta povesteşte ce a reţinut din cărţi ca „Micuţele doamne”, „Căpitan la 15 ani” sau „Marile speranţe”.

Ana Militaru, Copywriter Geometry Global: « „Nu vă supăraţi, eu n-am probleme, dar dacă aveţi puţin timp… vreţi să-mi cântaţi şi mie La mulţi ani? Astăzi e ziua mea.” sau „Pot să vă spun o poezie ? Am avut de învăţat pentru mâine şi mama nu e acasă”. Pe lângă cazurile grave de abuz, copiii sună din motive foarte diverse la Telefonul Copilului. Foarte mulţi sunt lăsați pur şi simplu să se descurce singuri şi să înțeleagă din viață ce pot ei. Ascultându-i pe specialiştii de la Telefonul Copilului spunându-ne despre apelurile primite, ne-am dat seama că neglijenţa în familie nu e doar o perioadă neplăcută şi însingurată, care trece, ci că te poate influenţa pe viaţă. Şi dacă a te gândi la România de mâine înseamnă să ai grijă de copiii de azi, ar trebui cu toţii să ajutăm asociaţiile care le păstrează mintea şi sufletul curate, până se fac mari şi schimbă lumea cu totul».Vladut_42x70

Pe parcursul lunii mai, vizitatorii Cărtureşti Verona pot veni la standul AN-TAN-TE, care este creat pentru Telefonul Copilului, pentru a alege unul dintre cei trei copii care vor să spună cuiva (de la celălalt capăt al firului) o poveste. Fiecare dintre ei a citit o carte, prezentată la raft, pe care vor s-o povestească cuiva însă nu au cui. Atunci când cineva ridică receptorul, copiii spun ce au reţinut din Micuţele doamne”, „Căpitan la 15 ani” sau „Marile speranţe” şi în ce fel şi-ar dori ca viaţa lor să semene cu a protagoniştilor. Apoi, ei îndeamnă ascultătorul să doneze 2 Euro prin SMS la 8840, pentru ca toţi copiii din ţară pe care nu-i ascultă nimeni să aibă, în sfârşit, şansa de a fi ajutaţi şi de a modifica povestea vieţii lor.

Execuţia face parte din campania „Nu putem alege între lacrimi”, lansată cu spotul TV AN-TAN-TE şi are scopul de a ajuta Telefonul Copilului să angajeze suficienţi specialişti care să răspundă tuturor apelurilor primite. Aceasta a fost realizată cu sprijinul: Cărturești Verona, KMP Studio și al editurilor Curtea Veche, Regis și Corint Junior.

Echipa Geometry Global este formată din: Mihai Fetcu (Creative Director), Ştefan Vasilachi (Head of Art), Alina Buzatu (Head of Strategy), Patricia Suliman (Senior Art Director), Ana Militaru (Copywriter), Diana Şerban (Account Manager), Patricia Arbănaş (Account Director), Mihai Sava (DTP), Monica Gheorghe (Traffic Manager) și Mihaela Zaharia (PR).

SPOTUL POATE FI VĂZUT AICI!

Echipa Asociației Telefonul Copilului: Cătălina Florea (Director executiv Asociaţia Telefonul Copilului / Principles, Standards & Practices Taskforce Representative – Europe, Child Helpline International), Andreea Groenendijk -Deveau (Media Specialist) și Silviu Andrei (IT & Digital Specialist).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii