Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Leadership |
|

Rezultatele studiului KPI Institute: Care sunt cele mai bune companii în relațiile cu clienții din România

Pentru prima dată în România a fost realizat un studiu care analizează relațiile dintre companii și clienții lor, iar cele mai bune companii au fost premiate în cadrul Galei Premiilor de Excelență.
clienti

Potrivit rezultatelor cercetării realizate de KPI Institute primele locuri, în domeniile lor de activitate, au fost ocupate de următoarele companii: Synevo, TNT, INS, Salad Box și Kaufland.

La categoria curierat locul I a fost ocupat de compania TNT, iar Urgent Cargus și Fan Curier au ocupat locurile II, respectiv III, la o diferență foarte mică de punctaj.

În ceea ce privește serviciile publice centrale, câștigatorul a fost Institutul National de Statistică, în timp ce locurile doi și trei la aceasta categorie au fost ocupate de Ministerul Finanțelor Publice și Agenția Națională de Administrare Fiscală.

La categoria restaurante, câștigătorul a fost Salad Box, iar pe locurile umrătoare s-au clasat KFC și Pizza Hut.

Dintre retelele de hipermarketuri, Kaufland a fost notat de către participanții la studiu ca fiind campionul categoriei sale, urmat de Lidl și Auchan.

Studiul a fost realizat în perioada aprilie –  mai 2015 și a avut obiectivul de a identifica gradul de satisfacție al clienților în raport cu serviciul de customer care al companiilor din România. Evaluarea a fost realizată prin intermediul mai multor sondaje de opinie aplicate clienților a peste 350 de organizații împărțite în 26 de categorii. Studiul a luat în calcul 800 de variabile, iar prin intermediul răspunsurilor celor peste o mie de participanți la studiu au fost definite cele mai bune companii din România în relațiile cu clienții. Celor 26 de categorii le-au revenit câte trei premii individuale, iar marele câștigător a fost compania Synevo, desemnată drept cea mai bună companie în relațiile cu clienții săi.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii