Cautare




, Staff

Tech |
|

Revolut ajunge la 100.000 de utilizatori în România și anunță extinderea în Singapore și Japonia

Start-up-ul fintech Revolut a ajuns la 100.000 de utilizatori în România, volumul tranzacțiilor efectuate de aceștia depășind 400 de milioane de euro în luna noiembrie.
Revolut Plata

 

România ocupă astfel locul 4 în topul piețelor Revolut cu cea mai rapidă creștere, după Marea Britanie, Franța și Polonia.

Românii folosesc Revolut în principal pentru plăți cu cardul, online și la comercianți, dar și pentru transferuri de bani. Principalii comercianți unde utilizatorii români plătesc folosind cardurile Revolut sunt Carrefour, Auchan, McDonalds, Ali Express, Inmedio, Uber, și Taxify.

Românii folosesc Vaults, ”pușculița digitală” oferită de Revolut ca opțiune de economisire, pentru a strânge bani pentru vacanțe, evenimente importante din viața lor sau investiții în criptomonede și imobiliare. Aceștia au deschis peste 21.000 de pușculițe digitale Vaults până în prezent și au economisit astfel mai bine de 4.5 milioane de lei, folosind o combinație de mărunțiș rămas după tranzacțiile efectuate și plăți recurente. Romania ocupă de asemenea locul 3 în ceea ce privește adopția abonamentelor Premium și Metal, după Marea Britanie și Franța.

”Am deschis un birou local Revolut în luna mai cu un obiectiv ambițios: să ajungem la 100.000 de utilizatori până la finalul acestui an. Faptul că am reușit să ajungem aici atât de repede este o confirmare a faptului că ne-am respectat promisiunea de a ajuta românii să își controleze mai bine banii și le-am oferit o alternativă semnificativ mai bună față de bănci”, a declarat Irina Scarlat, Country Manager Revolut în România.

Revolut își propune să lanseze mai multe funcționalități ale produsului pentru clienții români. Printre acestea se numără posibilitatea de a plăti cu telefonul, lansarea IBAN-urilor românești, platforma de investiții fără comisioane, oferte speciale sau acces preferențial la lounge-urile din aeroporturi.

Compania continuă cu planurile de extindere globală și a primit licențele necesare pentru a funcționa în Singapore și în Japonia.

“Am lucrat îndeaproape cu autoritățile singaporeze pentru a modela viitorul reglementării în țară. Ne bucurăm să vedem încrederea pe care o au în viziunea și modelul nostru de business și vrem să vedem succesul nostru european replicat în Singapore și în Asia Pacific. Între timp, parteneriatele noastre cu Rakuten, SJNK și Toppan arată susținerea de care ne bucurăm în Japonia și suntem convinși că vom schimba modul în care băncile tradiționale funcționează în APAC prin folosirea tehnologiei și a inovației. Avem încredere că Revolut va continua să inoveze în timp ce ne extindem în întreaga lume și vom dezvolta o gamă de noi servicii pentru consumatorii din ce în ce mai conectați din APAC. Este o piață uriașă și vedem deja o cerere foarte mare pentru produsul nostru”, a declarat Nik Storonsky, CEO și Fondator, Revolut.

Compania cu sediul în Londra are peste 3,2 milioane de utilizatori în Europa și a procesat până în prezent peste 245 de milioane de tranzacții în valoare totală de peste 32 miliarde de dolari. Revolut a obținut finanțări în valoare totală de 336 milioane de dolari de la investitori precum Index Ventures, Balderton Capital, Ribbit Capital sau DST Global.

 

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii