Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Revistele pentru femei iau grosul publicității din presa scrisă

reviste.jpg
În primele două luni ale acestui an, numărul de reclame apărute în reviste a fost mai mic cu 30,8% față de cel din aceeași perioadă a anului trecut. De asemenea, volumul brut de publicitate, calculat la rate card, s-a redus cu 21%. Foame mare de publicitate pe această piață!

În reviste au apărut 2.252 de machete publicitare, reprezentând un buget brut de 7,96 milioane de euro, calculat la rate card, conform studiului „Monitorizarea Investițiilor în Publicitatea din Presa Scrisă” (MIPS), realizat de BRAT în lunile ianuarie și februarie 2013.

Ambele cifre sunt în scădere față de cele de la începutul anului 2012, cu 30,8% pentru numărul de inserții și cu 21% în privința volumului brut. „Forbes România” estimează că bugetul net de publicitate care a fost atras de reviste se ridică la 1,2 milioane de euro.

Revistele au „tăiat” aproape 56% din volumul brut de publicitate alocat presei scrise în aceste două luni, potrivit monitorizărilor BRAT.

Revista „Elle” a atras cel mai mare volum brut de publicitate: 541.050 euro (rate card), reprezentând 99 de machete publicitare. Pe locul secund se află „Cosmopolitan”, cu 427.835 euro (rate card), echivalentul a 59 de inserții, iar treapta a treia a topului este ocupată de „Marie Claire” – 341.645 euro (rate card) și 55 de inserții.

În fapt, grosul publicității în reviste a fost „devorat” de publicațiile pentru femei: „The One” (307.420 euro – 71 inserții), „Glamour” (305.300 euro – 68 inserții), „Harper's Bazaar” (273.000 euro – 41), „Beau Monde” (266.350 euro – 53) și „Libertatea pentru femei” (241.360 euro pentru 109 machete publicitare).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii