Cautare

Nr. 221 - O schimbare de sistem

Nr. 221 - O schimbare de sistem
  • Fără scutire de la lecția evoluției

    Suntem în vara lui 2020 în Emisfera Nordică și, împreună cu voi toți, trăiesc un sentiment foarte ciudat. În mod evident, mai ales pentru o perioadă de vacanță.

  • HoReCa – Test de stres

    Cu o istorie mai lungă pe pieţele mature sau în ţările „de origine”, fenomenul „street food” începuse să devină o adevărată sursă de inspiraţie și pentru românii care-și doreau un business în această industrie.  

  • #CoverStory: O schimbare sistemică în agricultură

    România, grânarul Europei. Agricultura românească ar putea să hrănească peste 80 de milioane de persoane. Alături de turism, agricultura românească are cel mai mare potențial de dezvoltare.

  • Vremuri atipice

    De mai bine de cinci luni, liderii din toate sectoarele economiei încearcă să găsească „noul” normal. În tot acest timp, fermierii români au toate motivele să nu uite prea curând anul agricol 2019–2020.  

  • Aici sunt banii clienților publicitari!

    2019 a fost un an foarte bun pentru agențiile de media din România, care au înregistrat majorări ale cifrelor de afaceri. Afacerile acestor companii nu vor fi afectate de criza COVID-19 din 2020, pentru că bugetele de promovare pe televiziuni vor suferi scăderi minore.  

  • Piața auto, în scădere după primele șapte luni ale anului 2020

    În timp ce piața auto a scăzut cu 34,2% în primele șapte luni ale anului în curs comparativ cu aceeași perioadă a anului precedent, automobilele electrice (BEV, PHEV) își continuă creșterea. Astfel, au fost achiziționate cu 53,6% mai multe autovehicule electrice, față de perioada similară din 2019.  

  • Contabilitate reinventată

    Lunile de pandemie au demonstrat importanța unor procese cât mai automatizate, însă digitalizarea rămâne deopotrivă o oportunitate și o provocare.  

  • Cum se desenează revenirea

    În timp ce România se clatină sub o criză economică cauzată de pandemia COVID-19 și se adaptează la noile realități impunând ajustări drastice în viețile tuturor, arhitectura joacă un rol important în relansarea economiei.  

  • Solidaritate – Un efort extins

    Dacă există un element comun pentru cele mai multe dintre conversațiile pe care le-am avut cu oamenii de afaceri din România în ultimele luni, aceasta ar fi apariția unui val de solidaritate în fața crizei cauzate de noul coronavirus.  

  • Noul „acasă”

    Pe măsură ce întreaga țară s-a adaptat la contextul pandemiei de coronavirus, piața imobiliară s-a schimbat, iar ultimele luni au reprezentat o perioadă în care oamenii au înțeles cât de importantă este locuința în care, mai nou, își petrec o perioadă tot mai mare din timp.  

  • Viitor sumbru pentru băuturile spirtoase

    România este o țară cu o lungă tradiție în producerea de țuică și pălincă. Deși acest lucru ar putea sugera un consum ridicat de băuturi spirtoase, cum se întâmplă în cazul Rusiei, lucrurile nu stau chiar așa.  

  • De la agonie… la extaz

    În ultimii 10 ani, mediul de afaceri local a reprezentat un adevărat câmp de bătălie pentru Societatea Națională Plafar.

  • Sunteți pregătiți pentru marele reset?

      Un lider pe care îl apreciez mi-a spus, chiar la începutul pandemiei, că în vremea aceasta – la fel ca în orice vremuri tulburi și grele – va ieși la iveală adevărata față a oamenilor și corporațiilor, principiile și valorile adevărate, nu cele declarate.