Cautare

Nr.220 - Work vs. Home

Nr.220 - Work vs. Home
  • Forbes MarComm: Relevanța în publicitate

    Dacă înainte de pandemie, estimările pentru piața de publicitate din România erau în acest an de peste 500 milioane de euro, cele mai noi date indică, potrivit raportului Media Fact Book 2020, că această piață va înregistra în 2020 o scădere de peste 100 milioane de euro.

  • Forbes MarComm: Eficacitate (ROI) prin creativitate

    Pandemia de COVID-19 a pus la pământ majoritatea industriilor, iar ultimele trei luni au fost o adevărată provocare atât pentru angajați, cât și pentru antreprenori.

  • Forbes MarComm: Cuvintele care trebuie să circule

    În perioada iunie–iulie, Valoria a făcut un sondaj despre percepția a 440 de manageri de companii cu cifre de afaceri de peste două milioane de euro din România vizavi de perioada prin care trecem și care urmează. 55% dintre respondenți au spus că situația generată de pandemia COVID-19 în România este critică și foarte critică, iar 41% că în următoarele luni din acest an lucrurile vor evolua extrem de defavorabil.  

  • Noul #supplychain

    Pandemia ar putea fi un context prielnic pentru a fructifica celebrul „potențial” despre care se tot vorbește și pe care-l are mediul de afaceri autohton, dar care niciodată nu a fost pus foarte bine în valoare.  

  • Noul antreprenor român

    Niciodată până acum nu s-a întâmplat ca antreprenorii români să fie nevoiți să-și reinventeze business-ul pe perioade de timp atât de scurte. În toate incertitudinile există, însă, și mari oportunități.  

  • Restart HORECA. Împreună

    Vocabularul activ al mediului de afaceri românesc s-a îmbogățit peste noapte. Vorbim astăzi despre restart, resetare, readaptare, repoziționare, reinventare. Sectorul HoReCa are poate cel mai mult nevoie de punerea cât mai rapidă în practică a noilor concepte.  

  • Accelerarea digitalizării

    România are tot ce îi trebuie pentru a putea fi digitalizată, dar este pe ultimele locuri în clasamente. Mai exact, statele dezvoltate au un grad de digitalizare de peste 70%, media europeană este de peste 50%, iar România se situează la 33%.  

  • Cum s-a schimbat comportamentul consumatorului?

    Pe măsură ce distanțarea socială devine noua normalitate, obiceiurile consumatorilor se adaptează în timp real la circumstanțele actuale, iar companiile sunt în stadiul în care trebuie să anticipeze urgent comportamentul acestora.

  • reINVENT Summit, Răzvan Crișan (fondator și CEO al grupului Kane): Reputația, ca răspuns la criză

    Ce faci atunci când o situație cu totul excepțională, precum pandemia, lovește în plin domeniul tău de activitate?  

  • reINVENT Summit, Jean Valvis (Aqua Carpatica): Rețeta unei povești de dragoste

    Business-urile de succes sunt cele în care detaliile de finețe fac diferența. Iar la acest aspect intră ceea ce mulți antreprenori numesc „love brand”.  

  • reINVENT Summit, Răzvan Iorgu (CBRE România): Cea mai bună decizie

    Dacă până acum oamenii din business cântăreau mai în detaliu informațiile și datele până să ajungă la o decizie finală, pandemia a determinat luarea deciziilor la foc automat, ceea ce ar putea fi un aspect pozitiv al acestei crize.  

  • reINVENT Summit, Wargha Enayati (fondator Regina Maria): Viziunea unui lider

    Unul dintre fondatorii sistemului medical privat de sănătate din România are o rețetă simplă în tot ceea ce face: echilibrul.  

  • reINVENT Summit, Andrei Pitiș (VP Product & Head of European Development Centers Fitbit): Tips and tricks

    Start-up-urile sunt unul dintre cele mai importante tendințe ale momentului. Dar aceasta nu înseamnă că este un domeniu la care se pricepe toată lumea.  

  • reINVENT Summit, Alina Popa (CFO OMV Petrom): Efort pentru succes

    Pe lângă avantajele oferite de era tehnologiei, industria 4.0 vine la pachet și cu unele dezavantaje. Distragerea atenției și lipsa concentrării sunt numai câteva dintre barierele în calea succesului. Și totuși.  

  • reINVENT Summit, Anca Damour (Carrefour România): Un brand full service

    Consolidarea modelului omnicanal și timpul câștigat pentru clienți au fost elementele cheie în procesul de dezvoltare a businessului Carrefour România.  

  • reINVENT Summit, Steven van Groningen (Raiffeisen Bank): Antrenament pentru succes

    Steven van Groningen este fără îndoială unul dintre cei mai apreciați lideri ai pieței bancare din România. Un rol important în succesul său din banking l-a avut, însă, disciplina pe care a deprins-o în anii când făcea sport de performanță.  

  • reINVENT Summit, Ramona Jurubiță (KPMG România): Investiția în educație pentru o economie performantă

    Ramona Jurubiță, Country Managing Partner KPMG România, consideră că educația trebuie să devină un sector strategic în dezvoltarea României. Investiția în educație contribuie la creșterea competitivității firmelor românești.  

  • reINVENT Summit, Mircea Varga (CFO Țiriac Group): Cash is king

    În actuala criză economică, generată de pandemia COVID-19, orice manager și director financiar trebuie să stea cu ochii pe fluxurile de numerar și să gestioneze cash-ul cu mare atenție și înțelepciune.  

  • Work vs home. Sau ambele

    Mai țineți minte cum arăta viața voastră în urmă cu jumătate de an? Doar câteva luni au fost de ajuns pentru o schimbare puternică a modului în care privim locul unde trăim, unde lucrăm sau, așa cum s-a întâmplat pe timpul stării de urgență, unde trăim și lucrăm.  

  • Cea mai puternică voce din publicitate în pandemie: retail-ul

    Rețelele de retail s-au aflat în prima linie a comunicării la începuturile pandemiei, reușind să-și adapteze rapid mesajele la realitatea dură din societate. Au comunicat pe toate suporturile media, fără nicio ezitare.  

  • Business-uri agricole la ATI

    Situația sistemului de irigații autohton devine un subiect important și recurent de fiecare dată când fermierii români trebuie să găsească soluții ca să traverseze cu brio perioadele secetoase.  

  • Punct. Și de la capăt

    Pandemia de coronavirus a lovit puternic piața locală HoReCa, iar antreprenorii din industria ospitalității s-au regăsit în prima linie ca impact. Aceasta i-a obligat să creeze noi strategii, plecând de la o filozofie de start-up.  

  • Cheia reinventării

    În câteva săptămâni, radiografia economiei românești s-a modificat radical. A fost nevoie de o pandemie ca să înțelegem rolul important pe care-l joacă e-commerce-ul într-un astfel de moment dificil.  

  • Socoteli auxiliare

    Se numesc „culegeri”, „fișe”, „caiete”, „ghiduri”. Sunt însoțitoarele manualelor școlare, indispensabile în procesul eficient de predare-învățare. Cu două condiții: să pornească de la nevoile reale ale elevilor și să fie „lăsate” să-și facă treaba.  

  • Curajul unui antreprenor

    Pe Michael Schmidt, coronavirusul nu l-a speriat și nu l-a scos din joc. Ba mai mult, antreprenorul merge înainte cu planurile de extindere.  

  • Programul IMM INVEST, accesat de peste 100.000 de IMM-uri

    De la demararea programului IMM INVEST și până în prezent, Fondul Național de Garantare a Creditelor pentru Întreprinderile Mici și Mijlocii (FNGCIMM) a analizat un număr de 117.522 de cereri de înscriere (acestea nu reprezinta numărul de IMM-uri, pentru că un IMM poate să revină în aplicație cu o nouă cerere de înscriere dacă documentația nu este completă), iar un număr de 43.039 de solicitări de credite garantate în nume și cont au fost transmise către bănci pentru a fi analizate.

  • Cele mai puternice bănci

    Banca Transilvania și-a consolidat poziția de lider de piață în domeniul bancar, înregistrând în 2019 active de 87,7 miliarde de lei și o cotă de piață de 17,7%, în creștere comparativ cu 2018.

  • O nouă realitate

    După cinci luni de când lumea pe care o ştiam s-a schimbat, pandemia de COVID-19 s-a dovedit a fi piatra de încercare pentru multe sectoare economice, inclusiv cel al telecomunicaţiilor.  

  • O vacanță culinară la propriu

    Nu este un secret faptul că începerea unei afaceri este incredibil de dificilă. Iar vremurile provocatoare pot crea și mai multe obstacole în demararea unui business de succes. Dar și oportunități.  

  • Target Business

    În ultimii zece ani, în România a început să se dezvolte un nou tip de antreprenoriat: poligoanele - un business înființat mai degrabă din pasiune decât din dorința de a face profit.  

  • Examenul de maturitate

    Eu întotdeauna m-am comportat responsabil, însă mi se pare incredibil cât de iresponsabili sunt cei din jurul meu.