Cautare

Nr. 208 - Family Business

Nr. 208 - Family Business
  • Aero 30, o victorie regală

    Modelul Aero 30, care a aparţinut Majestăţii Sale Regele Mihai I, şi-a făcut revenirea în Grădinile Regale ale Castelului Peleş, obţinând trofeul Best of Show, la Concursul de Eleganţă Sinaia 2019.

  • ROMÂNIA 101: Family business

    Ioan Popa a construit în aproape trei decenii cea mai valoroasă afacere din domeniul cărnii și a dus Transavia în top 10 al celor mai profitabile companii deținute de români.

  • ROMÂNIA 101: Ambiții în serie

      Mihai Miron, unul dintre cei mai mari antreprenori din domeniul farmaceutic din România, spune că mai are multe idei de business pentru piața din România, pentru cel puțin încă 10 ani de acum încolo.

  • ROMÂNIA 101: Creștere accelerată

    Compania Olstral din Brașov, prezentă pe piața bunurilor industriale, este exemplul concret că o strategie bine pusă la punct poate transforma un business mic într-unul de succes.  

  • ROMÂNIA 101: Tot înainte

    După ce și-a încercat norocul în mai multe domenii și și-a făcut un nume pe piața de înghețată, Ioan Istrate pare că a ales domeniul imobiliar.  

  • ROMÂNIA 101: Lecția parteneriatului

    După ce a construit prima sa mare afacere, Levente Hugo Bara a descoperit o lecție pe cât de simplă, pe atât de importantă, cea a parteneriatului.  

  • ROMÂNIA 101: Rețeta inovației

    Cristian Covaciu are o rețetă pe cât de simplă, pe atât de eficientă pentru a ține pasul cu tehnologia.  

  • ROMÂNIA 101: Investiții mari pentru orașe mici

    Era toamna anului 1995, După ce societatea românească se trezise deja de ceva vreme din amorțeala comunistă care o acaparase, iar afacerile începeau să prindă contur într-o Românie care intrase, nu de mult timp, într-un sistem capitalist.

  • ROMÂNIA 101: Regiunea decalajelor

    Cum arată economia județelor din regiunea de dezvoltare Centru, care cuprinde atât unele dintre cele mai dezvoltate județe din țară, cât și unele dintre cele mai puțin performante din punct de vedere economic.

  • 751 (și alții) pentru nevoile unei Europe neliniștite

    În plină vară toridă, s-a deschis sesiunea unui nou Legislativ european.

  • Românii globali vs. concurența între marile puteri

    Ce țară își dorește să fie următoarea Marea Britanie? Sunteți confuzi? Înainte de a începe, luați un moment și imaginați-vă: dacă țara voastră a devenit a treia cea mai mare, mai bogată și mai importantă din Uniunea Europeană, ce ar însemna asta pentru voi și ce ați face?

  • Publicitatea respiră adânc

    Investițiile publicitare vor crește și în acest an, atingând 485 de milioane de euro, iar în 2021 vor ajunge la nivelul anului de grație 2008, adică 540 milioane de euro.

  • Iulius Town: Orașele din orașe

    Capitala a atras de-a lungul anilor cele mai importante investiții în zona imobiliară, fiind subiectul celor mai mari tranzacții din domeniu.

  • Generația schimbării

    Tinerii reprezintă motorul oricărei societăți și ei sunt cei care au curajul să schimbe regulile jocului.

  • AFI Europe, dezvoltatorul de experiențe

    Cehia a fost prima țară în care AFI Europe, subsidiară a grupului Africa Israel, și-a început expansiunea, în afara Israelului, iar aici activează deja de aproape 22 de ani.

  • Studiu: Pe drumul cel bun

    Evoluție. Viteza de recuperare a creanțelor a ajuns la 85 de zile în rândul firmelor din România, conform celor mai recente date, din anul 2018, în scădere față de nivelul din 2017 (94 de zile), relevă o analiză Termene.ro, realizată cu prilejul lansării redBill, instrumentul care oferă transparență afacerilor și sănătate fluxului de numerar.

  • Ambițiile unui dezvoltator

    Dezvoltatorul Futureal a schimbat complet una dintre zonele centrale din Budapesta, iar acum are în plan extinderea operațiunilor desfășurate în România și intrarea pe noi piețe.  

  • Facebook, puterea comunității. „De doi ani, Mark Zuckerberg a reorientat direcțiile și misiunea Facebook ”

    Gigantul american Facebook își redesenează strategia de dezvoltare. Ce urmează pentru compania ale cărei baze au fost puse de Mark Zuckerberg în 2004?  

  • Prin forțe proprii

    Tot mai mulți lideri ai celor mai importante multinaționale sau ai filialelor locale de Big 4 au ales, în ultima perioadă, să plece din cadrul celebrelor organizații și să își pună la încercare forțele proprii.

  • Pionierii curieratului modern

    Au trecut mai bine de două decenii de când doi frați din Vrancea, alături de prietenul lor, puneau bazele a ceea ce astăzi numim cea mai mare firmă de curierat din România, cu capital privat 100% românesc.

  • Generația adevărului

    Spre finalul anului trecut, într-un un studiu al companiei de consultanță McKinsey găseam pentru prima dată un nou termen care să descrie cea mai nouă generație, cea a tinerilor născuți și crescuți în era internetului.