Cautare

Nr. 207 - O idee de 100.000.000 de euro

Nr. 207 - O idee de 100.000.000 de euro
  • Mihai Ghyka: „Omul de marketing este ca un părinte pentru brandurile sale. Sigur că dai tot ce-i mai bun din tine ca să reușească!”

    Mihai Ghyka s-a angajat în 1996 la producătorul de bere Interbrew. Vorbește cu emoție și umor despre construcția brandului Bergenbier, despre fidelitatea acestui brand față de echipa națională de fotbal, despre entuziasmul oamenilor din agențiile de publicitate, despre oamenii din vânzări și despre România anilor ’90.  România însetată de libertate.

  • Alexandru Nicolcioiu, fost director al Platformei Petromidia: La un moment dat se punea problema închiderii societății, însă, contrar așteptărilor, s-a luat decizia de a nu se lichida

    De reușitele platformei Petromidia se leagă și numele lui Alexandru Nicolcioiu, cel care a fost director al rafinăriei din 1979 până în 2007 și care ocupă în prezent funcția de adviser al CEO KMG International. Alexandru Nicolcioiu rememorează cele mai grele, dar și cele mai bune momente din istoria de patru decenii a Petromidiei.

  • Yedil Utekov, director general Rompetrol Rafinare: Vrem să dezvoltăm în continuare platforma Petromidia. Chiar dacă KMG a investit sume masive până acum, nu vrem să ne oprim

    După investiții masive derulate în ultima perioadă, Petromidia a devenit una dintre cele mai moderne rafinării din Sud-Estul Europei. Yedil Utekov, directorul general Rompetrol Rafinare, ne spune care sunt planurile pentru platforma care după patru decenii de activitate înregistrează anual noi recorduri operaționale.

  • Sorin Preda, o idee de 100.000.000 de euro

    Sorin Preda, fondatorul Global Vision, știe mai bine ca oricine altcineva cum au ajuns spațiile logistice la modă și care este povestea din spatele celui mai important parc de business din sud-estul României.  

  • ArcelorMittal: A doua vară indiană la Galați

    Comisia Europeană a aprobat, la mijlocul lunii aprilie 2019, tranzacţia prin care compania Liberty House a preluat activele ArcelorMittal Galați.

  • CEZ: Toate turbinele sus!

    Cum a ajuns România să găzduiască cel mai mare parc eolian situat pe uscat din Europa, o investiție de 1,1 miliarde de euro a grupului CEZ. Și, mai ales, ce urmează.  

  • NEO Mamaia: În prima linie

    Dacă amesteci literele care formează numele celui mai important dezvoltator de proiecte rezidențiale de lux, atunci poți forma numele unui alt dezvoltator, la fel de exclusivist.  

  • Cernavodă: De importanță strategică

    Centrala de la Cernavodă este unul dintre pilonii securității energetice a României, asigurând 18% din necesarul de energie al țării, iar dezvoltarea reactoarelor 3 și 4 a devenit mai importantă ca oricând.  

  • Petromidia: Record după record

    Ajunsă la 40 de ani de activitate, rafinăria Petromidia înregistrează record după record, iar planurile de extindere nu se opresc aici.  

  • ANALIZĂ: Români vs. străini

    Cum arată economia județelor din regiunea de dezvoltare Sud-Est, în care oamenii de afaceri români încearcă și reușesc să se lupte de la egal la egal cu companiile internaționale.  

  • Președinția Consiliului Uniunii Europene, la final

    România își încheie la finalul lunii iunie mandatul de șase luni la președinția Consiliului Uniunii Europene.  

  • Toți ochii pe panouri

    Rețelele de retail sunt cei mai fideli investitori în outdoor. Partidele politice se trezesc că au nevoie de panouri doar în campaniile electorale. Abia atunci crește atenția publicului asupra panourilor de pe străzi și clădiri.  

  • Adaptare pas cu pas

    Patru oameni din cinci renunță la proiectele de amenajare a propriei locuințe, chiar înainte de a începe. Cum s-a ajuns la această situație?  

  • Noua generație de consumatori

    Care este legătura dintre tehnologie și fashion și cum arată consumatorul hiperconectat.  

  • Nevoia de sustenabilitate

    În contextul schimbărilor climatice și al comportamentului nesăbuit al oamenilor în relația cu mediul înconjurător, investițiile în sustenabilitate au devenit imperative.  

  • Pariu pe service

    După șapte service-uri noi dedicate BMW în Bacău, Bistriţa, Buzău, Craiova, Piteşti, Suceava și Târgu Mureş și trei centre complete de vânzări şi service deschise în ultimii patru ani, rețeaua BMW Group își va continua creșterea și în acest an.  

  • Debut crispat. Vine criza?

    Consumul de publicitate TV, în primul trimestru al acestui an, a scăzut cu 9% față de aceeași perioadă a anului trecut. Este un semn că multinaționalele au tăiat din bugetele de marketing, prevestind venirea crizei?  

  • Pe valurile audienței radio

    Ultimul sondaj de audiență radio, realizat de IMAS și Mercury Research, în intervalul 27 august – 16 decembrie 2018, arată că 11,7 milioane de români au ascultat un post de radio, la nivel național, în fiecare zi (daily reach).

  • Analiză: Drumul spre schimbare

    Cum arată piața locală a ceaiului, o băutură cu o istorie de peste 5.000 de ani? În România nu există tradiția de a consuma ceai, iar analiștii Euromonitor subliniază faptul că băutura este percepută de români ca un produs pentru tratarea răcelii, mai degrabă.  

  • Studiu: Viitorul este electric

    Trendul trotinetelor electrice pornit în Statele Unite ale Americii ia amploare și pe piața locală, în contextul traficului aglomerat din București și din marile orașe.

  • Calea vestului

    Din cauza sistemului medical disfuncțional din țară, tot mai mulți români aleg să acceseze servicii medicale în Vest, iar Viena a devenit, din această perspectivă, una dintre cele mai căutate capitale europene.  

  • Arctic: Electrocasnicele viitorului

    Cine este liderul electrocasnicelor din România și cum s-a adaptat pe piață, în cei 51 de ani de existență?  

  • Despre umanitate, Cernobîl și spațiu

    Aveam mai puțin de opt ani când am prins, printre picături, o scenă dramatică între mama și o vecină de palier, asistentă medicală.

  • Creierul maimuței: prieten sau sabotor?

    În societatea în care există o întreagă colecție de confuzii și neliniști la nivel emoțional, românii aleg să trăiască cu tot mai multe temeri nerezolvate. Iar și mai înfricoșător este faptul că mulți nu doar că nu apelează la un specialist, dar nici nu reușesc să facă distincția între psiholog și psihoterapeut. Un lucru e cert însă: este nevoie de sprijin și de ajutor.

  • Artizanii succesului

    Gusturile românilor în materie de bere încep să se educe, în contextul în care pe piața își fac apariția tot mai mulți producători locali de bere artizanală.