Nr. 181- Top 50 cele mai influente femei din România

-
Philips Lighting Voice: Spațiul de birouri – spațiu flexibil şi dinamic
Tot mai multe companii din România apelează la servicii de iluminat inteligente, sub conceptul de „smart office” pentru a le oferi angajaților tot confortul de care au nevoie, dar mai ales lumina potrivită pentru a-și desfășura activitatea.
-
OSF Global Services Voice: OSF, Brand de Talie Internațională
CEO-ul companiei româno-canadiene, Gerard Szatvanyi, trage linia după mai bine de 13 ani de activitate și ne povestește cum a reușit ca firma sa să fie apreciată la nivel mondial pentru proiectele sale.
-
EchinoxVoice: Povestea merge mai departe
Cel mai nou nume din piața imobiliară românească este, de fapt, o companie care are în spate mai mult de două decenii de experiență.
-
GraphtecVoice: Mai fug femeile de funcțiile din top management?
63 % din funcțiile de conducere în Graphtec Design sunt ocupate de femei intuitive care aleg să manifeste o atitudine plăcută plină de magnetism tipic feminin.
-
KauflandVoice: CV de business
Recrutarea și retenția angajaților a devenit una dintre cele mai dificile misiuni ale unui departament de HR, mai ales în domenii supra-aglomerate cum este cel al retailului, cu ofertă insuficientă de personal în raport cu cererea și fluctuațiile mari în rândul echipelor. Semn că, pentru interviul de angajare, nu doar candidatul trebuie să pregătească un CV, ci și angajatorul.
-
ZipperVoice: Leaderii oferă din ceea ce sunt!
Atunci când leaderul util și eficient se îmbină cu omul ce inspiră, perfomanța și dezvoltarea organizațională sunt o chestiune de timp.
-
ImmofinanzVoice: myhive, clădirile de birouri 2.0
Pentru dezvoltatorii imobiliari, cea mai importantă provocare constă în a conștientiza că activitatea lor este mai puțin despre clădiri, cărămizi și mortar și mai mult despre servicii.
-
Cel mai greu pas: de la angajat la antreprenor
Imola Zoltan, Managing Director McCann PR
-
Anul transparenţei
2017 trebuie să fie anul în care transparenţa se va transforma din concept abstract în mod de lucru pentru companiile cu peste 500 de angajaţi.
-
Jocul imobiliar
În care ne propunem să identificăm asemănările și deosebirile dintre doi antreprenori români care dezvoltă proiecte mixte de real estate în piețele secundare.
-
Sezonul investitorilor
Ce formă ar putea lua în următoarea perioadă piața de fuziuni și achiziții, de după zerourile care se tot adună în urma cifrelor pozitive.
-
Acesta (nu) este un test
De ce ar testa cineva un produs inovator într-una dintre cele mai tradiționaliste și sofisticate piețe din lume? Pentru a găsi un răspuns corect la dilema care ar putea să îi schimbe businessul pentru totdeauna.
-
Iarna vrajbei TV
S-a încheiat cea mai agitată iarnă din România. Canalele de știri au luat „caimacul“ audienței. Dar „vrajba“ televiziunilor se va ascuți în „deșteptarea primăverii“.
-
Televiziuni cu ratinguri microscopice
Televiziunile de documentare au o mare problemă în România. Sunt televiziuni cu notorietate mare, dar cu audiențe foarte mici. Nu este vina lor!
-
Beneficiile democrației
La un sfert de secol de la ieșirea din comunism, românii trăiesc mai bine, însă departe de condițiile majorității vecinilor din Europa Centrală și de Est (ECE).
-
Următorul capitol
Cifrele de mai sus spun, pe scurt, povestea revistei Forbes, în lume și în România. O afacere de o sută de ani, la nivel mondial, dar cu o puternică amprentă antreprenorială, care s-a transformat în cel mai cunoscut nume din domeniul revistelor de business și lifestyle.
-
Jumătate de secol mai târziu
Cei aproape 50 de ani de la apariția primei mașini dacia au avut numeroase situații critice și momente fericite. Care sunt lecțiile decăderii și măririi celui mai valoros brand românesc?
-
Francize în serie
În primii doi ani, fondatorii „5 to go“ au descoperit rețeta francizei, iar rețeaua a ajuns la 40 de cafenele. Dar povestea merge mai departe către un al doilea brand.
-
Moștenirea lui Johann Huf
-
Tenacitatea ratingului turcesc
Kanal D a încheiat în 2016 cel de-al doilea an consecutiv pe profit. Acționarii turci sunt deciși să investească în această televiziune și pentru următorul deceniu.
-
Următorii 12 ani
După mai bine de 12 ani în business, trei antreprenori s-au așezat la masă cu un consultant pentru a găsi direcții de creștere. mai bine de 12 ani mai târziu, ideea s-a concretizat în acoperirea unui sfert din piața de pet food. Ce vor aduce următorii 12 ani?
-
Tehnologie în meniu
O poveste despre o industrie în care modul de interacțiune cu clienții este același de aproape 300 de ani. Dar tehnologia avansează și își întinde ramurile până aici.
-
Raportarea de CSR și obligativitatea
Crezul meu este că nivelul de trai al românilor va crește odată cu creșterea gradului de responsabilitate al actorilor economici din țara noastră. Fără transparență însă, afacerile nu au nicio dovadă a responsabilității, și fără rapoarte publice de CSR este greu să sperăm la creșterea nivelului de trai din țara noastră.
-
Omul care a citit o singură carte
Adesea oamenii știu dinainte ce urmează sau de ce nu doresc să facă anumite schimbări.
-
Ascensiunea femeilor în carieră
De ce este importantă ascensiunea profesională a femeilor? Femeile, la nivel mondial, reprezintă jumătate din populația activă a globului și generează 70% din cerere, dar numai 50% dintre ele sunt angajate.
-
Schimbarea nu e niciodată ușoară, iar vremurile în care ea se produce nu sunt cele mai plăcute. Totuși, un lucru merită reținut: progress comes from the margins
S-a vorbit și se vorbește atât de mult în România despre falia dintre clasa politică și oamenii de afaceri (în special reprezentanți ai unor companii străine) că, așa cum ne povestea Merton, ar putea deveni curând o profeție autorealizatoare.
-
Bătălia pe targetul comercial
Cea mai aprigă bătălie care se desfășoară de la întemeirea pieței TV din România și până în zilele noastre este câștigarea targetului comercial. Bătălia se duce fără nicio clipă de răgaz, cu tot „arsenalul din dotare“, pentru a câștiga puncte de audiență pe telespectatorii cu vârste între 18 și 49 de ani, care locuiesc în orașe. Acesta este așa-numitul „target comercial“, vizat de investitorii în publicitatea TV. Pentru că acest public este cel mai predispus la consumul de produse și servicii. De aceea, toate „tunurile“ publicitarilor sunt îndreptate pe „comercial“.
-
Ada Solomon, Locul 50 în Top 50 cele mai influente, Ediția 2017
Producător și manager, Casa de Producție HiFilm Productions
-
Virginia Oțel, Locul 49 în Top 50 cele mai influente, Ediția 2017
Communication Leader, Garanti Bank Deputy General Manager, Motoractive IFN
-
Gabriela Alexandrescu, Locul 48 în Top 50 cele mai influente, Ediția 2017
Președinte executiv, Salvați Copiii
-
Maria Predoiu, Locul 47 în Top 50 cele mai influente, Ediția 2017
Președinte, IAA România și Director de Marketing, Procter & Gamble South East Europe
-
Dora Popeneciu, Locul 46 în Top 50 cele mai influente, Ediția 2017
CEO, iStyle România
-
Ilinca Păun, Locul 45 în Top 50 cele mai influente, Ediția 2017
Managing Partner, Colliers International România
-
Irina Radu, Locul 44 în Top 50 cele mai influente, Ediția 2017
Președinte-director general, TVR
-
Nicoleta Eftimiu, Locul 43 în Top 50 cele mai influente, Ediția 2017
Franchise Country Manager, Coca-Cola România și Republica Moldova
-
Doina Cepalis, Locul 42 în Top 50 cele mai influente, Ediția 2017
Proprietar, Te-Rox Prod
-
Elisabeta Moraru, Locul 41 în Top 50 cele mai influente, Ediția 2017
CEO, Google România
-
Georgiana Pogonaru, Locul 40 în Top 50 cele mai influente, Ediția 2017
Fondator, Romcolor 2000
-
Andreea Mihai, Locul 39 în Top 50 cele mai influente, Ediția 2017
Director de Marketing & Comunicare, PR & Solidaritate, Dinamică Comercială & Pricing, Carrefour România
-
Gabriela Matei, Locul 38 în Top 50 cele mai influente, Ediția 2017
General Manager, Microsoft România
-
Florina Tănase, Locul 37 în Top 50 cele mai influente, Ediția 2017
Senior Director, Legal and External Affairs, Vodafone România
-
Doina Ciomag, Locul 36 în Top 50 cele mai influente, Ediția 2017
Director executiv, Consiliul Investitorilor Străini
-
Dana Ionescu, Locul 35 în Top 50 cele mai influente, Ediția 2017
Managing Director Investment Banking, Raiffeisen Bank
-
Luchi Georgescu, Locul 34 în Top 50 cele mai influente, Ediția 2017
Acționar, Vincon Vrancea și Meda Prod 98
-
Emilia Bunea, Locul 33 în Top 50 cele mai influente, Ediția 2017
CEO, Metropolitan Life România
-
Daniela Budurea, Locul 32 în Top 50 cele mai influente, Ediția 2017
Country Director Romania & Bulgaria, Western Union Payment Services
-
Ramona Jurubiță, Locul 31 în Top 50 cele mai influente, Ediția 2017
Partener, Head of Tax and Legal, KPMG
-
Sonia Năstase, Locul 30 în Top 50 cele mai influente, Ediția 2017
Country Manager, Nespresso România
-
Mihaela Mitroi, Locul 29 în Top 50 cele mai influente, Ediția 2017
Partener, Lider Servicii de Consultanţă Fiscală şi Juridică, România, Moldova şi Europa de Sud Est, PwC
-
Doris Andronescu, Locul 28 în Top 50 cele mai influente, Ediția 2017
Proprietar și director general Sanador
-
Veronica Savanciuc, Locul 27 în Top 50 cele mai influente, Ediția 2017
CEO & Președinte, Lowe Group România
-
Ioana Filipescu, Locul 26 în Top 50 cele mai influente, Ediția 2017
Partener Financial Advisory Services, Deloitte România
-
Mihaela Marcu, Locul 25 în Top 50 cele mai influente, Ediția 2017
Fondator, MedLife
-
Mihaela Nicola, Locul 24 în Top 50 cele mai influente, Ediția 2017
CEO, The Group
-
Doina Vornicu, Locul 23 în Top 50 cele mai influente, Ediția 2017
Director de Operațiuni & Membru al Directoratului, CEZ România
-
Dana Demetrian, Locul 22 în Top 50 cele mai influente, Ediția 2017
Vicepreşedinte Retail & Private Banking, Banca Comercială Română
-
Iuliana Andronache, Locul 21 în Top 50 cele mai influente, Ediția 2017
Director financiar, Electrica
-
Camelia Voiculescu, Locul 20 în Top 50 cele mai influente, Ediția 2017
Acționar și Președinte, Intact Media Group
-
Camelia Șucu, Locul 19 în Top 50 cele mai influente, Ediția 2017
Proprietar, Class Living, Piața de Gros, Iconic Food&Wine
-
Mariana Durleșteanu, Locul 18 în Top 50 cele mai influente, Ediția 2017
CFO, KMG International
-
Adriana Petcu, Locul 17 în Top 50 cele mai influente, Ediția 2017
Ministrul Apelor și Pădurilor
-
Ana Birchall, Locul 16 în Top 50 cele mai influente, Ediția 2017
Ministru delegat pentru Afaceri Europene
-
Anca Harasim, Locul 15 în Top 50 cele mai influente, Ediția 2017
Director executiv, AmCham
-
Raluca Țintoiu, Locul 14 în Top 50 cele mai influente, Ediția 2017
CEO, NN Pensii
-
Măriuca Talpeș, Locul 13 în Top 50 cele mai influente, Ediția 2017
CEO, cofondator Intuitext, Softwin, Bitdefender
-
Camelia Ene, Locul 12 în Top 50 cele mai influente, Ediția 2017
CEO, MOL România
-
Daniela Lulache, Locul 11 în Top 50 cele mai influente, Ediția 2017
Director general, Nuclearelectrica
-
Rovana Plumb, Locul 10 în Top 50 cele mai influente, Ediția 2017
Ministrul Fondurilor Europene
-
Carmen Dan, Locul 9 în Top 50 cele mai influente, Ediția 2017
Ministrul Afacerilor Interne
-
Monica Macovei, Locul 8 în Top 50 cele mai influente, Ediția 2017
Europarlamentar
-
Mariana Gheorghe, Locul 7 în Top 50 cele mai influente, Ediția 2017
CEO, OMV Petrom
-
Lia Olguța Vasilescu, Locul 6 în Top 50 cele mai influente, Ediția 2017
Ministrul Muncii și Justiției Sociale
-
Gabriela Firea, Locul 5 în Top 50 cele mai influente, Ediția 2017
Primarul general al Municipiului București
-
Sevil Shhaideh, Locul 4 în Top 50 cele mai influente, ediția 2017
Viceprim-ministru și Ministrul Dezvoltării Regionale și Administraţiei Publice
-
Laura Codruţa Kövesi, Locul 3 în Top 50 cele mai influente, ediția 2017
Procuror-șef Direcția Națională Anticorupție
-
Principesa Margareta a României, Locul 2 în Top 50 cele mai influente, ediția 2017
Președinte, Fundația Principesa Margareta a României
-
Anca Vlad – Locul 1 în Top 50 cele mai influente, ediția 2017
Fondator Grupul Fildas Catena