Cautare

Nr. 166 - Cât mai simplu

Nr. 166 - Cât mai simplu
  • TOP 100 cele mai valoroase branduri din lume

    Șase dintre cele șapte ediții anuale ale topului celor mai valoroase branduri din lume, realizat de Forbes, au avut același câștigător.

  • Andrei Ovezea: „Formația e ca o afacere pe care o faci tu cu câțiva prieteni” #împreunăevoluăm

    O poveste despre pasiune. muzică, business, marketing și despre cum pot conviețui toate acestea.

  • Creştere sănătoasă

    Criza a trecut! Consumul de publicitate TV s-a înviorat,  amintind de „vremurile bune”. Dar care sunt „costurile”  acestei creșteri sănătoase?

  • Oglinda publicităţii

    Studiul AdMarket a devenit o tradiție în piața  de advertising din România. Lansarea studiului este  un eveniment pentru că „fotografiază” locul  fiecărei agenții în percepțiile clienților.

  • Business neprevăzut

    Un eveniment nefericit poate fi transformat într-o oportunitate  de a-ți depăși limitele și de a-ți construi o carieră de succes.

  • Digitaliada rurală

    Într-o lume dominată de tehnologie la orice pas, pentru elevii din școlile satelor românești educația digitală reprezintă, încă, un lux.

  • Eroii nu se nasc, se educă

    Există oameni care au reușit să schimbe sensul istoriei și, de asemenea, există persoane care nu au beneficiat de o pregatire într-un anumit domeniu, dar care la un moment dat au reușit să salveze o situație, devenind eroii acesteia.

  • Cum va arăta lumea băncilor peste 10 ani

    Bancherii își consumă energia pentru cauze pierdute, cu o perspectivă nu mai îndepărtată decât lungul nasului, dar adevăratele provocări ale următorilor 10 ani trec neobservate. Câte bănci vor mai rezista un deceniu de acum încolo, cum vor arăta ele și care va fi prețul plătit? Un răspuns exact nu-l poate da nimeni în clipa asta, dar scenariile extreme circulă deja.

  • Cum să schimbi valută mai ieftin

    În România, și comisioanele sunt pe dos - mai mici la colțul străzii, mai mari  în cont.

  • Lecţiile dosarului Panama

    Care sunt cele mai importante învățăminte de pe urma scandalului primei jumătăți a anului pentru companii, pentru state și pentru public.

  • BMW M Performance, părţile nevăzute ale unui automobil

    Un plus de siguranță și performanță, o infuzie de adrenalină sau amândouă în același timp? Aceasta-i întrebarea!

  • Democratizarea pieţei asigurărilor

    Rețeta Emiliei Bunea, CEO Metropolitan Life România, pentru democratizarea pieței asigurărilor începe cu dreptul fundamental al fiecărui român de a avea o asigurare de viață.

  • Despre oameni de afaceri şi antreprenori

    Am avut ocazia să discut în cei peste 15 ani, de când am intrat în domeniul jurnalismului economic, cu multe sute de oameni de afaceri și antreprenori români. Au fost ani în care nu doar subiecții și averile lor au evoluat radical, ci chiar și înțelesul sintagmelor „om de afaceri” și „antreprenor”.

  • Aşa vrea clientul!

    Toată lumea din industria românescă de publicitate este de acord că piața s-a dezghețat și criza a trecut. Parcă a revenit pofta de business în advertising.

  • Adevărul despre Panama

    Dacă pronunţi „Panama” în aceste zile, este inevitabil să nu-ți vină în minte cuvântul „dosare”. Păcat. Am vizitat recent acest mic stat din America Centrală și am aflat direct de la sursă ceea ce era necunoscut publicului larg: Panama este o poveste economică de mare succes, cu o rată de creștere anuală medie printre cele mai bune ale secolului XXI.