Cautare

Nr. 145 Growth Summit Preview

Nr. 145 Growth Summit Preview
  • Lecțiile unui antreprenor în serie despre cum poţi să îţi transformi compania într-un lider de piaţă

    Principala calitate a unui antreprenor în serie este curajul, iar Christo Popov pare să profite din plin de acest atu al său.

  • Antreprenorul pe care lupta cu moartea l-a învăţat cum să îşi eficientizeze timpul

    Beneficiile unei strategii de outsourcing – fie că este folosită în interes de serviciu sau personal – nu mai sunt un secret.

  • Șapte niveluri ale strategiei pentru un business de succes

    Considerat a fi cel mai relevant consultant în domeniul creșterii afacerilor, Verne Harnish crede că abilitatea de a face diferența între strategie și tactică este o condiție esențială pentru companiile care vor să aibă un avantaj competitiv.

  • 5 bănci internaționale unde să-ți ții conturile

    Cum să te protejezi în fața tendinței în creștere a statului de a se amesteca în afacerile tale.

  • Dileme manageriale

    Când se lansează în afaceri, majoritatea antreprenorilor își doresc să le vadă mari și puternice, sunt încrezători că dorința li se va îndeplini și că vor putea gestiona singuri dezvoltarea. Le place să conducă și să controleze și nici nu se gândesc să cedeze altora aceste bucurii.

  • Cu sau fără asociaţi?

    Unul dintre subiectele de care sunt preocupați antreprenorii este cel al deciziei de a avea sau nu asociați. Pentru mine, e un subiect favorit întrucât de-a lungul anilor de business am avut mulți parteneri (români și străini) în cele peste 10 afaceri pe care le-am (co)inițiat.

  • Despre resurse umane și inovaţie

    Se spune că singurul și cel mai important factor care poate să influențeze creșterea unei organizații în viitor este inovarea. Și de asemenea, inovarea este una dintre cele mai importante preocupări ale liderilor de business la nivel global, așa cum arată mai multe studii efectuate în ultimii ani, ceea ce arată că organizațiile au înțeles că prin inovare vor reuși să obțină rezultate maxime.

  • Frica în organizaţii

    Frica e unul dintre instrumentele cel mai des folosite în conducerea companiilor în Romania. Și de către managerii români și de către expați. Frica are o relație atât de intimă cu puterea încât, pentru mulți, par inseparabile.

  • Leadership. Care e „superputerea“ ta?

    Într-o bună zi, unul din clienţii mei recent întors de la un interviu important pentru el, – îmi povesteşte oarecum nedumerit că una din întrebările ”iscusite”primite de la unul din intervievatori (nu înainte ca acesta să-şi coboare puţin ochelarii pe nas, intimidant) a fost: „Şi, care consideri că este superputerea ta ca leader?”

  • Liderul supererou

    Într-un climat atât de imprevizibil, instabil şi interconectat cum este lumea actuală, este nevoie ca liderii din toate ariile de business să conştientizeze importanţa rolului lor, dar şi nevoia societăţii ca ei să dezvolte noi abilităţi pentru a crea succes pe termen lung.

  • Topul celor mai bine plătiți rapper

    Topul prezentat aici arată că mogulii din industria hip-hop-ului continuă să-și crească succesul. Iar în ciuda vânzării brandului de căști Beats by Dre, către Apple pentru 3 miliarde de dolari, anul trecut, Dr. Dre tot nu a ajuns să fie cel mai bogat personaj din acest top.

  • Următorul nivel

    Nu sunt puține evenimentele care se organizează anual, anual, în România în domeniul leadershipului.

  • Cele 5 lecții de leadership ale lui Horia Ciorcilă

    A trecut mai bine de o lună de la finalizarea celei mai mari tranzacții din istoria recentă a pieței bancare românești. Dar lecțiile de leadership ale fondatorului Băncii Transilvania merg mult mai departe în timp.

  • Cum a luat naștere BenGen, compania care pune afacerile pe drumul spre succes

    Lipsită de inhibițiile tranziției, tânăra generație de antreprenori români demonstrează că pentru ei „cerul este limita”. Iar la cei 30 de ani ai săi, Liviu Tănase nu face excepție.

  • Vești bune: nu te vei pensiona falit

  • Planurile McDonald’s, la 20 de ani după deschiderea primului restaurant din România

    67 de restaurante, 4.000 de angajați și investiții de peste 700 de milioane de lei. Cum pregătește Daniel Boaje viitorul Mcdonald’s în România?

  • Cât de pregătite sunt companiile din România pentru creștere?

    Aceasta este premisa care a stat la baza celei mai recente campanii a Forbes România, care a invitat directori relevanți din domeniul resurselor umane pentru a fi parte a unui proiect editorial integrat (print/online/video) care vorbește despre creșterea economiei prin creșterea fiecărei companii și a fiecărui lider în parte.

  • Carmen Becker, MOL: România este o piață cheie, în care vedem un potenţial bun de creştere

    Cât de pregătite sunt companiile din România pentru creștere? Aceasta este premisa care a stat la baza celei mai recente campanii a Forbes România, care a invitat directori relevanți din domeniul resurselor umane pentru a fi parte a unui proiect editorial integrat (print/online/video) care vorbește despre creșterea economiei prin creșterea fiecărei companii și a fiecărui lider în parte.

  • The best of Ford

    Pornind de la cerințele ridicate ale clienților care conduc deja un model în echipare full-option, Ford a decis să lanseze o nouă gamă, Vignale, în care să reunească tot ce are mai bun de oferit, de la echipamente, tehnologii și motorizări, până la servicii de asistență apelabile non stop, 7 zile din 7.

  • Mădălina Crăciunescu, Holcim România: Contextul economic, politic, piața, consumatorii se pot schimba rapid și este nevoie să te adaptezi

    Cât de pregătite sunt companiile din România pentru creștere? Aceasta este premisa care a stat la baza celei mai recente campanii a Forbes România, care a invitat directori relevanți din domeniul resurselor umane pentru a fi parte a unui proiect editorial integrat (print/online/video) care vorbește despre creșterea economiei prin creșterea fiecărei companii și a fiecărui lider în parte.

  • Florin Tătaru, Enel România: Indiferent cât de mult crezi ca ți-ai optimizat operațiunile, există întotdeauna un mod mai bun de a face lucrurile

    Cât de pregătite sunt companiile din România pentru creștere? Aceasta este premisa care a stat la baza celei mai recente campanii a Forbes România, care a invitat directori relevanți din domeniul resurselor umane pentru a fi parte a unui proiect editorial integrat (print/online/video) care vorbește despre creșterea economiei prin creșterea fiecărei companii și a fiecărui lider în parte.

  • Headhunter: Cum sunt percepuți oamenii de business din România

    Cum vede un headhunter cu experiență diferențele dintre managerii români și cei străini și cum pot fi explicate percepțiile asupra mediului de business din România.

  • Succesul, în 3D

    Forbes România a organizat pe 25 martie ultima conferință din cadrul Successful Me 4, în care trei speakeri cu background-uri complet diferite și-au împărtășit viziunea  despre succes, cu povești reale și sfaturi concrete.

  • Cum ne pregătim pentru deflație

    Termenul este în mod normal de natură să zbârlească pielea pe economiști: deflația este de obicei asociată cu falimente, șomaj și contracție economică.

  • Dana Oprişan, Renault: Industria auto, la nivel mondial, este din ce în ce mai competitivă

    Cât de pregătite sunt companiile din România pentru creștere? Aceasta este premisa care a stat la baza celei mai recente campanii a Forbes România, care a invitat directori relevanți din domeniul resurselor umane pentru a fi parte a unui proiect editorial integrat (print/online/video) care vorbește despre creșterea economiei prin creșterea fiecărei companii și a fiecărui lider în parte.

  • În curând în Forbes: Business Casual

    Dintre toți cei care încearcă să o apuce pe calea antreprenoriatului puțini supraviețuiesc și încă mai puțini obțin banii și succesul acceptat. Poveștile unora dintre aceștia din urmă le știți deja, din paginile Forbes. Ce face însă diferența, cum au reușit să ia deciziile bune când toți ceilalți au greșit?

  • Andreea Voinea, BCR: Avem de-a face cu o schimbare de paradigmă în dezvoltarea relației cu clienții

    Cât de pregătite sunt companiile din România pentru creștere? Aceasta este premisa care a stat la baza celei mai recente campanii a Forbes România, care a invitat directori relevanți din domeniul resurselor umane pentru a fi parte a unui proiect editorial integrat (print/online/video) care vorbește despre creșterea economiei prin creșterea fiecărei companii și a fiecărui lider în parte.

  • Arun Krishnamurthy, Vodafone: O organizație trebuie să cultive modelul de „shared ownership”

    Cât de pregătite sunt companiile din România pentru creștere? Aceasta este premisa care a stat la baza celei mai recente campanii a Forbes România, care a invitat directori relevanți din domeniul resurselor umane pentru a fi parte a unui proiect editorial integrat (print/online/video) care vorbește despre creșterea economiei prin creșterea fiecărei companii și a fiecărui lider în parte.