Cautare

Nr. 143 - 30 sub 30

Nr. 143 - 30 sub 30
  • 30 sub 30: Business la înălțime

    Fraţii Dragoş şi Bogdan Boeru lansau în urmă cu cinci ani o afacere nouă și deloc obișnuită pentru piața românească – o școală de parașutism.

  • 30 sub 30: Marketing à la Cluj

    Călin Biriș își amintește că prima „întâlnire” cu publicitatea a trăit-o la 7 ani. Marcat de această întâlnire, peste ani, și-a urmat vocația de antreprenor în marketingul online.

  • 30 sub 30: Securitatea la un alt nivel

    Este doctor în informatică, iar softurile create de ea sunt folosite azi de companii precum Google, Microsoft, SAP și Lincoln Labs.

  • 30 sub 30: Tehnologie cu ADN românesc

    Compania LiveRail, creată de Andrei Dunca, alături de alți parteneri, a dat lovitura anul trecut, când a fost achiziționată de Facebook.

  • 30 sub 30: Pariu de milioane

    Are 30 de ani, dar a făcut un pariu de 60 de milioane de euro: construirea primului mall verde din Capitală.  

  • 30 sub 30: Management chirurgical

    Coordonează de aproape cinci ani activitatea Centrelor de Excelență în Cardiologie și Radiologie Intervențională ARES. Acum, Iulian Pleșcan se gândește să dezvolte noi businessuri în domeniul medical.

  • 30 sub 30: Rețetă pentru succes

    La numai 30 de ani, Andrei Trifan pare să se numere printre puţinii tineri care ştiu clar ce vor să facă în viaţă.

  • 30 sub 30: Dezvoltatorul României Mobile Friendly

    La 19 ani, a fondat prima companie dezvoltatoare de aplicații mobile. După ce a realizat 56 de proiecte antreprenoriale, Andrei Costescu a revenit la prima dragoste: aplicațiile mobile.

  • 30 sub 30: De la sport la aplicații

    În doar șase ani, Andrei Blaj a transformat pasiunea pentru sporturi de iarnă într-o afacere cu vânzări de 500.000 de euro.

  • 30 sub 30: Câștigătorul

    Face afaceri de la 14 ani, iar anul trecut a lucrat la cel mai important proiect de până acum – campania online a candidatului Klaus Iohannis.

  • 30 sub 30: Din pasiune pentru IT

    Îşi împarte pasiunea pentru IT cu elevii şi studenţii pe care îi antrenează într-unul dintre cele mai mari programe de pre-accelerare din ţară.

  • 30 sub 30: Învingător la fileu

    În prezent, tenisul românesc masculin pare să sufere de un complex de inferioritate față de cel feminin. „Steagul” băieților este purtat, totuși, de Horia Tecău, un excelent jucător de dublu, mai cu seamă pe suprafețele rapide de joc.

  • 30 sub 30: Provocările din piața imobiliară

    De aproape patru ani, compania condusă de Andreea Comșa se ocupă de vânzarea celor mai mari proiecte rezidențiale aflate în insolvență. Dar nu numai.

  • 30 sub 30: Un Principe de secol XXI

    O figură regală tânără și modernă, care să facă din implicarea socială ceva „cool“, este ceea ce lipsea României. Până acum câțiva ani, când și-a făcut intrarea în scenă Principele Nicolae al României, nepotul Regelui Mihai al României.

  • 30 sub 30: Un business cu „sănătate“

    Antrenamente, nutriție și coaching – ingredientele ideale ale unei afaceri ieșite din tipare.

  • 30 sub 30: Antreprenor cu o misiune

    Numele lui Răzvan Nacea este legat de turismul medical din România, concept din care și-a propus să facă un brand de țară.

  • 30 sub 30: Proiecte de suflet

    Uneori, vârsta este invers proporțională cu experiența, iar tânărul arhitect Alexandrin Buraga pare să demonstreze pe deplin acest lucru.

  • 30 sub 30: Cu lumea la picioare

    Sunt atât de mulți oameni pentru care pasiunea și jobul ideal rămân numai vise neîmplinite. Andra Pascu este excepția.

  • 30 sub 30: Succesul din muzică

    Cum își descrie artista Andra pasiunea pentru muzică, transformată în profesie.

  • 30 sub 30: În liga celor mari

    A lucrat pentru nume grele de pe Wall Street în cea mai fierbinte perioadă a economiei mondiale. Acum, Roxana Mirică testează noi pieţe.

  • 30 sub 30: În lumea cărților

    A făcut cunoștință cu biblioteca Bookster în urmă cu patru ani, când era doar o idee, iar acum lucrează intens la planurile de extindere.

  • 30 sub 30: Campion în business

    Coordonatele unui model antreprenorial: dublarea afacerilor şi decorarea pereţilor cu medalii câştigate prin luptă. La propriu.

  • 30 sub 30: Comorile tradiţiei

    Ideea lansării unei afaceri care pune în valoare portul tradiţional românesc a fost inspirată de artista britanică Adele. În 2012, Antoaneta Mareş aducea pe piață Blouse Roumaine Shop.

  • 30 sub 30: IT și socializare

    Trei tineri și o idee apărută dintr-o întâmplare haioasă – de atât a fost nevoie pentru lansarea platformei de photo-sharing Lifebox.

  • Cine sunt noii membri ai generației Forbes “30 sub 30”, ediția din 2015