Cautare

Nr. 125 - The Innovation Issue

Nr. 125 - The Innovation Issue
  • Vacanța romană sau cum frumusețea a învins

    Roma, orașul etern, se vede cel mai bine dintr-o clădire de secol 13, sprijinită într-o coloană de templu roman, la doi pași de celebra Piazza Navona.

  • Business cu dioptrii

    Pe o piață instabilă, Optical Network, cea mai mare companie din domeniul opticii medicale din România mizează pe extinderea rețelei OPTIblu.

  • Și giganții sunt creativi

    Într-o corporaţie mare, inovaţia este un proces mai complex, proporţional cu dimensiunile acesteia. Iar dacă deciziile se iau la nivel central, rezultatele se văd local.

  • Secretul eliberării geniului

    Companiile au de suferit atunci când şefii vin cu toate acele idei noi. Liderii iscusiţi construiesc organizaţii care gândesc autonom.

  • O lume cu multe dimensiuni

    Dezvoltatorii primelor softuri de proiecţie 3D  vor să îşi extindă afacerile locale pentru că „IT-ul românesc are un potenţial extraordinar.”

  • Mentori de inovatori

    Uneori este nevoie de o școală care să facă din inovații un produs de succes și din inovatori antreprenori de succes.

  • Sportul ca film

    O aplicație și niște stâlpi inteligenți transformă orice „văd” într-un film. Posibilitățile sunt numeroase, dar cel mai mare potențial îl au evenimentele sportive.

  • Lecţii de IT

    Cum vede profesorul de la conducerea HP România transformările prin care a trecut industria IT&C în ultimii ani şi ce o aşteaptă în viitor?

  • Acei oameni minunați și mașinile lor (aproape) zburătoare

    Întâlnirea cu specialiștii Audi și BMW îți dă de înțeles că filmele SF cu „mașini zburătoare” sunt mai aproape de realitate decât s-ar fi crezut acum 10 ani.

  • Cu mintea deschisă

    „Fără inovaţie, ar interveni rutina şi piaţa ar fi mai puţin competitivă. Este firesc să evoluăm şi să calculăm fiecare oportunitate menită să inspire o schimbare benefică în evoluţia business-ului”, spune Petre Şandru, cel care de la 1 septembrie 2013 a preluat conducerea operaţiunilor Coca-Cola din România şi R. Moldova.

  • Accentul pe cultura organizaţională

    Sunt convins că lupta, din ce în ce mai competitivă, va fi câştigată  de companiile inovatoare atât în ceea ce priveşte produsele, comunicarea, dar şi serviciile”, spune răspicat Răzvan Diraţian, directorul general al AVON România&Moldova.

  • Tradiţie în inovaţie

  • Vacanţa din online

    Atunci când ideile şi pasiunea merg mână în mână cu entuziasmul unei echipe mici, dar sudate, calea spre succes este pe jumătate parcursă.

  • Zbor de lux

    În lupta tot mai dură pe care companiile aeriene o duc pentru atragerea cât mai multor pasageri pe liniile de lung-curier, inovaţia joacă un rol important.

  • The German model

    The German Ambassador to Bucharest, Werner Hans Lauk, explains why Romania is an attractive market but underlines the need for“better logistical connections to the Central European network”. The German diplomat is also pointing out why Germany could be considered an economical model for Romania.

  • Medicover a inaugurat noul sediu din România

    Grupul Medicover, unul dintre cei mai mari furnizori de servicii medicale private în Europa Centrală şi de Est, a inaugurat noul sediu administrativ Medicover România din Str. Modrogan nr. 20, sector 1, Bucureşti. Noul sediu are o suprafaţă de 1000 mp pentru personalul administrativ.

  • Dacă inovaţia relansează România atunci cine o poate susţine?

    Cine are capacitatea să inoveze în România? Cât de strâns este succesul unei companii de resursele implicate? De unde pot veni creşterea şi dezvoltarea? Sunt câteva întrebări în jurul cărora se scrie şi se dezbate mult. Dacă mergem, însă, spre bază, observăm că imediat sub dezvoltarea economică stă nivelul de dezvoltare al tehnologiei şi apoi foarte aproape, sunt oamenii.

  • Succesul celor mari

    Pentru Mihai Neculai Power of One Insights & Innovation Manager, PepsiCo., cel mai recent succes în inovaţie al Pepsi se leagă de platforma Power of One, Pepsi & Lays, care au lansat câte un produs nou cu acelaşi nume.

  • Gustul care face diferența

    Pentru Doina Cavache, Corporate Affairs Manager al Mondelez Romania, inovaţia reprezintă mai mult decât lansarea de noi produse, ea cuprinzând şi campanii şi promoţii de impact.

  • Diferit nu înseamnă inovator

    Aceasta este doar prima lecţie despre inovaţie pe care o subliniază Monica Eftimie, Chief Marketing Officer al brandurilor KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery şi Paul în România.

  • Nevoia de educaţie şi curaj

    Inovaţia vine cu cerinţe speciale pentru Florentina Totth, Country President Schneider Electric România.

  • Asemenea unui copil

    Nesho Marinov, Director de Cercetare şi Dezvoltare Danone Europa de Sud Est, răspunde la chestionarul Forbes despre inovaţie. Îndrăzneala, curiozitatea şi informaţia sunt cele mai importante lecţii pe care le recomandă.

  • Arta de a vinde siguranţă în IT

    Bitdefender se bazează pe inovația în tehnologia securității informatice pentru a fi competitiv în piața globală, acolo unde deţine deja zeci de patente diferite şi domină topurile de teste ale soluțiilor de securitate. Mihaela Păun, Marcom Director, Bitdefender, răspunde la chestionarul Forbes pe această temă.

  • Pactul dintre Rusia și China

    „Situația actuală este consecința directă a unei proaste guvernări. În această eră hi-tech, Rusia ar trebui să fie o mare putere; în schimb, este nulă.“

  • Incubatorul de afaceri din spatele birourilor

    Într-un moment în care secretul succesului este ascuns în spatele inovației, apare inevitabil întrebarea „Cine ar trebui să fie sursa acestei inovații?” Multinaționalele apelează în general la un Innovation Manager, unică sursă de inovațiedin companie, dar există și excepții creative.

  • Spațiul inovației

    Cum te asiguri că organizația ta este cea mai inovatoare din domeniu? O opțiune este crearea de spații care le cresc angajaților gradul de creatvitate. 

  • În lumea programatorilor

    Care este cel mai eficient mod prin care îți poți face angajații să se simtă la birou ca într-o cafenea? Ștefan Szakal a inclus cafeneaua în design-ul biroului companiei sale.