Cautare

Nr. 124 - Forbes Healthcare

Nr. 124 - Forbes Healthcare
  • Omul din spatele bucuriilor simple

    Satisfacția cea mai mare a unui om de marketing este atunci când mesajul brandului pe care l-a construit este recunoscut în orice clipă și admirat de public, chiar și atunci când logo-ul nu este vizibil. Dar în vremuri de criză, publicitatea mai poate să vândă oamenilor credite? În ce măsură băncile mai atrag astăzi noi clienți prin campaniile lor de publicitate? Mai poate emoția să vândă oamenilor un produs bancar și să atragă noi clienți sau angajați de calitate în astfel de vremuri? 

  • Un succes germano-grec

    Doi prieteni, o idee și un calculator – acestea ar fi ingredientele care i-au împins spre succes, iar nişa pe care au ales-o este turismul online.

  • Cel mai nou ambasador TAG Heuer

    Pe 22 aprilie, gigantul orologer TAG Heuer, a anunțat „bomba“ anului în materie de parteneriate, identificându-și noul ambasador în persoana celebrului jucător de fotbal Cristiano Ronaldo.

  • Globalizarea impune perfecţionarea managerilor

    Ca urmare a acestei dezvoltări globale a companiilor, managerul trebuie să își schimbe stilul de conducere. Chiar dacă stilul se schimbă, modelele rămân aceleași, afirmă Pierre Lainey.

  • Un business cu farmec

    Care sunt planurile lui  Mircea Turdean, directorul general şi unul dintre acţionarii producătorului de cosmetice Farmec Cluj, la 20 de ani de la venirea sa în companie.

  • Eroii de care avem nevoie (II)

    De săptămâna trecută, românii și-au ales capetele luminate care îi vor reprezenta la Bruxelles. Sau, mai degrabă, îi vor apăra la Bruxelles, după cum scrie pe panourile înțesate de chipul triumfalist al celui-mai-tânăr-prim-ministru, aspirant la titlul de cel-mai-tânăr-președinte.

  • Gustul succesului

    A reinventat ieşitul la restaurant făcându-l accesibil pentru mai multe categorii sociale. preferă  să aibă restaurantele pline decât să facă profit şi crede că modestia este principala lecţie pe care a dat-o criza.

  • Topul RECMA face valuri

    Vineri, 16 mai 2014, pe la ora prânzului, reprezentanții a trei agenții MediaBrands IPG (Universal McCann București, Initiative și BPN) comunică unor ziariști decizia acestor firme de a nu mai participa la niciun studiu RECMA (Research Company Evaluating the Media Agency Industry). Decizia lor comună, spune comunicatul de presă, a fost luată în ultima parte a anului 2011 și a fost pusă în practică începând cu 2012. 

  • Urzeala SIF-urilor

    5 regi, 5 rebeliuni, 5 milioane de păgubiţi: cine va face din povestea SIF-urilor româneşti un scenariu de film cu intrigi politice medievale va confirma probabil că uneori realitatea bate orice ficţiune. 

  • Merită să iei credit?

    E destul de clar că vedetele împrumuturilor de până acum cinci ani sunt în prezent investiţii de care trebuie să te fereşti. Piaţa imobiliară nu dă semne că îşi va mai reveni vreodată, maşinile se depreciază mai repede ca de obicei, iar pentru bunurile de consum economisirea a fost mereu strategia raţională. Totuşi, mai au rost împrumuturile de la bancă? În multe cazuri, da!

  • Top 5 cele mai păguboase depozite bancare

    Cine depune bani la bancă se poate aştepta la dobânzi între 2% şi 4% pentru lei, respectiv sub 1% şi 3% pentru euro. Dobânda dezvăluie câte ceva din nevoia de lichiditate a băncii şi, indirect, riscul pe care şi-l asumă clientul

  • Profitul și prosperitatea

    Economistul francez cu înclinații de stânga Thomas Piketty este ultimul dintr-o serie nesfârșită de economiști care nu au nici cea mai vagă idee în ceea ce privește profiturile și care sunt cauzele prosperității și ale unui standard de viață ridicat.

  • Turism de viitor

    Când destinația este sănătatea, agenția de turism funcționează altfel. O afacere care vrea să ajute, dar și o oportunitate de business, mai ales când sistemul medical național are lipsuri.

  • O problemă încă nerezolvată

    Pe agenda individuală a fiecăruia dintre noi sănătatea ocupă de obicei un loc pe podium. Cum se face că, la nivel de societate, nu reușim să rezolvăm suficient de bine această problemă, oscilând între amânarea echilibrării deficitului bugetar cronic și evadarea în senzaționalul populist?

  • Manifest pentru Sănătate

    Federaţia Europeană a Industriei şi Asociaţiilor Farmaceutice (EFPIA), organizaţie din care face parte şi ARPIM, a lansat de curând un manifest cu obiectivul de a promova la nivel european un viitor mai sănătos pentru cetăţeni, punând în prim plan o strategie care să permită integrarea mai uşoară a ştiinţei medicale în viaţa oamenilor.

  • Nu-mi furați banii din contribuția la sănătate!

    De fiecare dată când aud despre dezmembrarea unei reţele care fură din banii pe care noi îi plătim la sănătate sunt două lucruri pe care le fac reflex.

  • Binecuvântați Răceala și Gripa!

    Cele mai promovate medicamente pe televiziune sunt pentru combaterea răcelii și gripei. Hapciu, hai să trăiești!

  • Inventatorii care salvează vieți

    Un diagnostic pus fără ca medicul şi pacientul să se vadă e o soluţie eficientă pentru ambii. Câțiva români au realizat o platformă de telemedicină  premiată anul acesta la Geneva.

  • Cod roșu în medicină

    Tot mai mulţi medici români iau calea Occidentului în speranţa unei recunoaşteri profesionale şi a unor venituri mai consistente. Ce rămâne însă în urma lor?

  • Manager la stat

    Carmen Orban, managerul Institutului Clinic Fundeni, unul dintre vârfurile de lance ale medicinei românești, explică de ce un spital de stat nu va putea fi privit niciodată ca o afacere.

  • Lecții de afaceri de la “cei mici”

    Într-un domeniu dominat de mari jucători, o mică afacere de cartier devine un brand autohton. Urmează, natural, extinderea.

  • Radiografia sănătății românești

    Românii se tem cel mai mult de pierderea sănătății, arată unele studii recente. Au şi motive, având în vedere că rezultatele reformelor din sănătate din ultimii ani întârzie să apară, iar medicina privată nu este încă accesibilă oricui.

  • Crește tensiunea în farma

    Actualizarea listei de medicamente compensate, majorarea taxei clawback și lupta pentru cotele de piață – problemele care sunt cap de listă în piața farma și în acest an.

  • Modelul turcesc

    Cum reușesc turcii să le câștige încrederea miilor de pacienți străini care se tratează în spitalele lor? Tehnologia avansată, condițiile excepționale de spitalizare și în special relația medicilor cu pacienții.