Cautare

Nr. 117 - România HUB-urilor

Nr. 117 - România HUB-urilor
  • România hub-urilor

    Forbes România prezintă o ediţie specială „România hub-urilor” în care veţi descoperi poveştile tinerilor care au crezut în comunitate şi care au amenajat locuri prietenoase ce reprezintă prin excelenţă o alternativă pentru clasicele birouri.

  • Un hub pentru fiecare

    Dacă, de regulă, cei care vin într-un hub sunt tineri antreprenori sau freelanceri, la Timişoara, lucrurile stau puţin diferit.

  • Moartea își face publicitate

    Am deschis cutia poștală cu aceeași speranță naivă: poate am primit o scrisoare, poate mi-a scris cineva. (Ar trebui să-mi reprim această speranță, s-au dus vremurile scrisorilor, acum folosim e-mail-ul. Dar eu mai sper ca fraierul la o scrisoare!) 

  • China și sănătatea fiscală a SUA

    Deţinerile chinezești de obligațiuni americane, care au atins niveluri record în 2013, declanșează alarmele. Nu ar trebui. Subliniază că Beijingul devine mai dependent de SUA și de restul lumii. 

  • Despre zăpadă și alţi demoni

    Și ce dacă a jucat baschet în plin cod roșu, doar nu trebuia să stea 24 de ore la guvern! Era un comandament de iarnă, erau oameni care se ocupau de asta!

  • Vânzătorul și Gânditorul

    Ce au în comun cel mai bogat om din lume (și cel mai mare filantrop) și cel mai mare star rock din lume (și cel mai eficient activist social)? O perspectivă capitalistă asupra rezolvării problemei sărăciei mondiale.

  • Vânzătorii de timp liber

    Mulţi angajaţi se plâng că sunt foarte ocupaţi, însă doi antreprenori români spun că au găsit soluţia pentru a avea „mai mult timp liber în timpul liber”. Care este secretul lor

  • Acum îi vezi…

    Bobby Murphy, 25 de ani, și Evan Spiegel, 23 de ani, au transformat Snapchat și fotografiile care dispar în cea mai populară aplicație pentru adolescenți din America. Suficient de populară încât să refuze o ofertă de 3 miliarde de dolari de la Facebook. Vor deveni unii dintre cei mai tineri miliardari din toate timpurile sau vor dispărea rapid în infamia businessului?

  • O fotografie valorează 1.000.000 $

    Jon Oringer a transformat un proiect secundar într-un fenomen de fotografie de 2,5 miliarde de dolari. Shutterstock este pe punctul de a deveni cel mai mare broker de imagini din lume. 

  • Semințe de profit

    Undeva în vestul țării înflorește o afacere cu anvergură mondială, din care s-ar putea învăța câteva lecții utile de antreprenoriat și de adaptare la realitățile românești. 

  • Ratingul a învățat geografia României

    Care sunt televiziunile cu cele mai mari audiențe în Moldova? Dar în Banat? La ce televiziuni se uită dobrogenii? Sau oltenii? „Forbes România” poate să răspundă la aceste întrebări. 

  • Ce își doresc publicitarii în 2014?

    La început de an, „am prins peștișorul de aur“… Ba nu! Am invitat 12 publicitari să-și spună dorințele și speranțele față de piața de publicitate din România, în anul care abia a început. Nu o dorință, oricâte dorințe! 

  • Iñaki, alergătorul de cursă lungă

    După 20 de ani petrecuți în Europa și America, într-un domeniu aflat în permanentă schimbare, Iñaki Berroeta se pregătește să ajungă la antipozi. Nu înainte de a face bilanțul celui mai dificil mandat de până acum.

  • Un spaţiu pentru cunoscători

    Trei tineri antreprenori bucureşteni au mizat pe comunitatea de tehnologie. Aşa s-a născut TechHub, filiala din România.

  • Puterea comunităţii

    Un copac în mijlocul spaţiului de birouri cu pereţi coloraţi şi spaţii uşor de modificat unde oamenii descoperă plăcerea de a lucra în comunitate. Acesta să fie modelul pentru birourile viitorului?

  • Hubul de la poalele Tâmpei

    Dacă ideea de comunitate înseamnă interese comune şi susţinere necondiţionată, pentru Hub 1317, a fost chiar punctul de pornire.   

  • Ca într-o cafenea americană

    Specialiştii în design interior spun că decorul este foarte important pentru creativitate. Iar fondatorii Bankers Hubb nu au vrut să îi contrazică.

  • Un eveniment, un spaţiu, o comunitate

    La Cluj, ideea unui hub s-a născut din experienţa unui eveniment foarte popular printre tinerii care îşi caută modele şi nevoia unui spaţiu unde să îşi pună ideile în aplicare.