Cautare

Nr. 110 - Un doctor în asigurări

Nr. 110 - Un doctor în asigurări
  • Corina Vințan: „Comunicarea oamenilor de afaceri trebuie să fie de natură corporatistă”

    De ce este important felul în care vorbesc în public oamenii de afaceri? Pentru că de vorbele lor depind, până la urmă, destinele altor oameni. Nu-i de-ajuns să faci afaceri și să știi să numeri banii. Mai trebuie să știi și să vorbești, pentru că vorbele, în această afacere a comunicării, sunt mai valoroase decât averile. „Forbes România” și-a propus să dezbată această temă: „Știu oamenii de afaceri români să vorbească?” Iar oamenii de comunicare au răspuns.   Corina Vințan, CEO Links Associates

  • Ioana Mănoiu: „Antreprenorii români se bazează mai degrabă pe intuiție și carismă”

    De ce este important felul în care vorbesc în public oamenii de afaceri? Pentru că de vorbele lor depind, până la urmă, destinele altor oameni. Nu-i de-ajuns să faci afaceri și să știi să numeri banii. Mai trebuie să știi și să vorbești, pentru că vorbele, în această afacere a comunicării, sunt mai valoroase decât averile. „Forbes România” și-a propus să dezbată această temă: „Știu oamenii de afaceri români să vorbească?” Iar oamenii de comunicare au răspuns.   Ioana Mănoiu, Managing Partner GMP PR

  • Mihaela Nicola: „Votez pentru discreție când subiectul este legat de avere”

    De ce este important felul în care vorbesc în public oamenii de afaceri? Pentru că de vorbele lor depind, până la urmă, destinele altor oameni. Nu-i de-ajuns să faci afaceri și să știi să numeri banii. Mai trebuie să știi și să vorbești, pentru că vorbele, în această afacere a comunicării, sunt mai valoroase decât averile. „Forbes România” și-a propus să dezbată această temă: „Știu oamenii de afaceri români să vorbească?” Iar oamenii de comunicare au răspuns.   Mihaela Nicola, CEO The Group

  • Claudia Mihalașcu: „Există o tendință de creștere a grupului de oameni de afaceri care investesc în servicii de comunicare”

    De ce este important felul în care vorbesc în public oamenii de afaceri? Pentru că de vorbele lor depind, până la urmă, destinele altor oameni. Nu-i de-ajuns să faci afaceri și să știi să numeri banii. Mai trebuie să știi și să vorbești, pentru că vorbele, în această afacere a comunicării, sunt mai valoroase decât averile. „Forbes România” și-a propus să dezbată această temă: „Știu oamenii de afaceri români să vorbească?” Iar oamenii de comunicare au răspuns.   Claudia Mihalașcu, Business Unit Director Ogilvy Public Relations Bucharest

  • Loredana Vişa: „Cred că 20% din milionarii din top sunt stângaci şi confuzi în comunicarea publică”

    De ce este important felul în care vorbesc în public oamenii de afaceri? Pentru că de vorbele lor depind, până la urmă, destinele altor oameni. Nu-i de-ajuns să faci afaceri și să știi să numeri banii. Mai trebuie să știi și să vorbești, pentru că vorbele, în această afacere a comunicării, sunt mai valoroase decât averile. „Forbes România” și-a propus să dezbată această temă: „Știu oamenii de afaceri români să vorbească?” Iar oamenii de comunicare au răspuns. Loredana Vişa, director general, V+O Communication

  • Larisa Petrini: „Oamenii de afaceri au capacitatea de a răspunde prompt și spontan în cadrul unei discuții libere”

    De ce este important felul în care vorbesc în public oamenii de afaceri? Pentru că de vorbele lor depind, până la urmă, destinele altor oameni. Nu-i de-ajuns să faci afaceri și să știi să numeri banii. Mai trebuie să știi și să vorbești, pentru că vorbele, în această afacere a comunicării, sunt mai valoroase decât averile. „Forbes România” și-a propus să dezbată această temă: „Știu oamenii de afaceri români să vorbească?” Iar oamenii de comunicare au răspuns. Larisa Petrini, Managing Partner Saatchi&Saatchi PR

  • Mircea Tomescu: „Ca regulă, milionarii ignoră comunicarea publică”

    De ce este important felul în care vorbesc în public oamenii de afaceri? Pentru că de vorbele lor depind, până la urmă, destinele altor oameni. Nu-i de-ajuns să faci afaceri și să știi să numeri banii. Mai trebuie să știi și să vorbești, pentru că vorbele, în această afacere a comunicării, sunt mai valoroase decât averile. „Forbes România” și-a propus să dezbată această temă: „Știu oamenii de afaceri români să vorbească?” Iar oamenii de comunicare au răspuns.   Mircea Tomescu, Managing Director Graffiti PR

  • Cătălina Rousseau Stan: „Discreția este apanajul omului superior prin educație și cultură”

    De ce este important felul în care vorbesc în public oamenii de afaceri? Pentru că de vorbele lor depind, până la urmă, destinele altor oameni. Nu-i de-ajuns să faci afaceri și să știi să numeri banii. Mai trebuie să știi și să vorbești, pentru că vorbele, în această afacere a comunicării, sunt mai valoroase decât averile. De aceea, „Forbes România” și-a propus să dezbată această temă: „Știu oamenii de afaceri români să vorbească?” Iar oamenii de comunicare au răspuns.   Cătălina Rousseau Stan, președinte&CEO BDR Associates România și Republica Moldova

  • Sorana Savu: „Autenticitatea discursului antreprenorilor e cel mai important atu”

    De ce este important felul în care vorbesc în public oamenii de afaceri? Pentru că de vorbele lor depind, până la urmă, destinele altor oameni. Nu-i de-ajuns să faci afaceri și să știi să numeri banii. Mai trebuie să știi și să vorbești, pentru că vorbele, în această afacere a comunicării, sunt mai valoroase decât averile. De aceea, „Forbes România” și-a propus să dezbată această temă: „Știu oamenii de afaceri români să vorbească?” Iar oamenii de comunicare au răspuns.   Sorana Savu, Owner la Premium Communication

  • Biblioteca generaţiei Y

    Bogdan Georgescu nu crede în ideea de bibliotecă somptuoasă cu mii de cărţi care adună praful. Pentru el, paradisul nu e o bibliotecă, aşa cum era pentru Borges. Dar crede în ceea ce pentru unii ar fi o utopie: cele mai bune cărţi care vin singure la tine pe birou.

  • Crenguța Roșu: „În America, expunerea averilor este promovată ca măsură a succesului”

    De ce este important felul în care vorbesc în public oamenii de afaceri? Pentru că de vorbele lor depind, până la urmă, destinele altor oameni. Nu-i de-ajuns să faci afaceri și să știi să numeri banii. Mai trebuie să știi și să vorbești, pentru că vorbele, în această afacere a comunicării, sunt mai valoroase decât averile. De aceea, „Forbes România” și-a propus să dezbată această temă: „Știu oamenii de afaceri români să vorbească?” Iar oamenii de comunicare au răspuns. Crenguța Roșu, Managing Partner DC Communication

  • Fiecare om merită un mail

    Primesc multe mailuri în fiecare zi. Nu le-am numărat. La câteva răspund, pe restul le las să zacă în Inbox. Scriu și trimit multe mailuri. La unele aștept răspunsurile în zece minute, într-o oră, în trei ore. Dar nu primesc niciun răspuns. Și mă înfurii. (Doar nu le-am cerut bani destinatarilor!)

  • Imola Zoltan: „Discreția este întotdeauna alegerea potrivită”

    De ce este important felul în care vorbesc în public oamenii de afaceri? Pentru că de vorbele lor depind, până la urmă, destinele altor oameni. Nu-i de-ajuns să faci afaceri și să știi să numeri banii. Mai trebuie să știi și să vorbești, pentru că vorbele, în această afacere a comunicării, sunt mai valoroase decât averile. De aceea, „Forbes România” și-a propus să dezbată această temă: „Știu oamenii de afaceri să vorbească?” Iar oamenii de comunicare au răspuns.       Imola Zoltan, Managing Partner McCann PR