Cautare

Nr. 109 - Independența energetică

Nr. 109 - Independența energetică
  • Business la iarbă-verde: primul country-club din România își propune să devină o oază luxoasă de networking

    Dincolo de aparate de fitness și de tratamente spa, primul country-club din Româniaaspiră să ofere un nou tip de serviciu exclusivist: posibilitatea de a face afaceri și de a încheia contacte prețioase… direct de pe banda de alergare.

  • Hortensia Nastase: „Nu încerca să proiectezi o imagine perfectă, pentru că denotă lipsă de autenticitate”

    De ce este important felul în care vorbesc în public oamenii de afaceri? Pentru că de vorbele lor depind, până la urmă, destinele altor oameni. Nu-i de-ajuns să faci afaceri și să știi să numeri banii. Mai trebuie să știi și să vorbești, pentru că vorbele, în această afacere a comunicării, sunt mai valoroase decât averile. De aceea, „Forbes România” și-a propus să dezbată această temă: „Știu oamenii de afaceri români să vorbească?” Iar oamenii de comunicare au răspuns.   Hortensia Nastase, Managing Partner GolinHarris București

  • Ținta: Rusia

    După ce a ajuns în Ungaria și Italia, prima afacere românească de tip direct-sales cu produse bio țintește acum Rusia, o țară în care „marile afaceri se fac cu pistolul pe masă”.

  • Fast Food de precizie

    A schimbat mediul de business din lux, uneori rece şi impersonal, cu unul mai apropiat, autentic, dar şi mai dificil – cel al restaurantelor fast food. Dar nici fast food-ul nu mai este ce era...

  • Regele a murit. Trăiască prinții!

    Proiectul Nabucco ar fi însemnat un pas important spre independența energetică a României față de Rusia, însă a luat sfârșit chiar înainte să înceapă. Care sunt soluțiile?

  • Comoara din adâncuri

    Exploatarea zăcămintelor de gaze naturale din Marea Neagră reprezintă unul dintre pilonii independenței energetice. 

  • Ordonanța care a fracturat publicitatea

    „Forbes România” demonstrează cum așa-numita „Ordonanță Voiculescu” a afectat bugetele de publicitate TV în luna aprilie. Ordonanța a fracturat cursul firesc al investițiilor publicitare în funcție de sezonalitate.

  • Ascuns în Rocă

    Exploatarea gazelor de șist prin metoda fracturării hidraulice are un mare potențial economic, dar ONG-urile susțin că acesta este contrabalansat de riscuri ecologice majore.

  • Românii înghit reclamele cu pumnii de medicamente

    Publicitatea pentru medicamentele din categoria otc este foarte activă, fiind al treilea domeniu ca investiții după telecomunicații și produsele cosmetice. pastilele și unguentele au pornit un „atac furibund” pe radio și tv.