Cautare

Nr. 103 - Scanează-mă!

Nr. 103 - Scanează-mă!
  • Trei povești

    Companiile pun de multe ori în aplicare strategiile pe care le gândesc alţii. Cine sunt însă persoanele care fac aceste strategii de inovaţie şi care sunt cele mai bune metode pentru a face acest lucru?

  • Cu ochii pe client

    Companiile producătoare de bunuri de consum nu sunt printre cele inovatoare, potrivit unor studii de percepție a consumatorilor. Și totuși.

  • Inovaţia, pe stil german

  • Când inovaţia e cool

    Îmbunătăţirea experienţei clientului, reducerea costurilor băncii, motivarea angajaţilor: inovaţia pare un panaceu şi în lumea bancară. Cu toate acestea, ING, de pildă, cel mai cool brand financiar din România (conform topului 100 Cool realizat de Forbes România în toamna anului trecut), nu are un departament cu acest profil.

  • Cărțile nu dispar, se transformă

    De la cărţi la ebook-uri, audiobook-uri şi, mai nou, la aplicaţii mobile, poate fi doar un pas. Sau o sumă de pași mici și rapizi.

  • Liberté, électricité, fraternité. Reportaj din fabrica Renault de la Maubeuge

    Cum sunt produse în aceeași fabrică din Maubeuge, Franța, un vehicul comercial Renault, propulsat de un motor electric, parte a unei game noi extrem de diversificate, dar și o utilitară nemțească.

  • Școala crizei

    Veniturile operatorilor telecom au fost în scădere anul trecut. Presiunea asupra rezultatelor poate fi, însă, benefică.

  • GALERII FOTO: Verdele de după furtuna imobiliară

    Piața de birouri renaște din cenușa lăsată în urmă de criza din ultimii ani, pe fundamente verzi, cu totul diferite față de anii de boom.

  • Festivalul de teatru de la Sibiu vs afacerile: un manager care „nu se descurcă“

    Actorul Constantin Chiriac urăște verbul „mă descurc”. Pentru că este caracteristic impostorilor. Creația sa, Festivalul Internațional de Teatru de la Sibiu, care împlinește în această vară 20 de ani, este un exemplu de calitate în managementul cultural.

  • Inovația, joc între prezent și viitor

    Intuitext, divizia educațională a Softwin, e implicată de 20 de ani în proiecte educaționale de top, naționale și internaționale, produse sau comunități, care ,,implică o legătură de suflet”, deoarece se adresează atât copiilor, cât și profesorilor și părinților.

  • Invențiile ca business

    MB Telecom a avut nevoie de patru ani, douăzeci de specialişti şi 8 milioane de euro pentru a crea singurul scaner de avioane din lume, Roboscan  Aeria. Invenţia a câştigat în aprilie Marele Premiu la  Geneva, fiind considerată cel mai bun proiect din competiţie. Firma MBTelecom SRL (MBT)  este singurul expozant inventator care a reuşit să adjudece Marele Premiu de două ori în istoria de 41 de ani a Salonului de Invenţii de la Geneva.