Cautare

Nr. 96 - Cum gândește un oportunist

Nr. 96 - Cum gândește un oportunist
  • Cine mai are nevoie de print?

    Categoriile de produse și servicii care au investit cele mai mari bugete de publicitate în presă au fost: comunicațiile, automobilele, cosmeticele, retailul și băncile. să le mulțumim! dar să nu-i uităm și pe ceilalți clienți.

  • Un român lansează proiectul “băcăniile all-inclusive”

    După ce a crescut rețeaua Agroland la peste 170 de magazine, Horia Cardoș vrea să treacă, anul acesta, la un nou nivel. Obiectivul lui: un lanț de băcănii „all-inclusive”.   Nostalgic și cu gândul, încă, la petrecerea organizată în luna ianuarie 2013 în cinstea celor 16 ani de activitate intensă pe piața locală, Horia Cardoș (45 de ani) intră cu greu în atmosfera interviului.   Așteaptă, totuși, cafeaua comandată, iar după ce chelnerul se îndepătrează începe să povestească.

  • Antreprenori fără secrete – Azi: Ovidiu Șandor

    Dicționarul Explicativ Român definește antreprenorul ca „Persoană care conduce o antrepriză – Din fr. entrepreneur”.   În sensul modern al termenului, antreprenorul adoptă un comportament activ și acceptă deliberat riscuri financiare pentru a dezvolta proiecte noi. Sunt multe atribute care pot descrie un antreprenor bun.

  • Cover story Forbes: Cum gândeşte un oportunist

    Zece minute i-au fost suficiente lui Cătălin Grigoriu pentru a se decide să cumpere Pambac, o companie de morărit și panificație romînească cu tradiție.   Băcăuanul, care deține unul dintre cei mai mari traderi de îngrășăminte chimice, pesticide, semințe și cereale din țară, povestește în exclusivitate pentru Forbes România detaliile din spatele deciziei.