Cautare

Nr. 92 - Top Cool 100

Nr. 92 - Top Cool 100
  • Unul la 1.000.000

    Cum a ajuns un inginer român unul dintre cei mai buni specialişti ai celei mai mari reţele de socializare din lume. Când cauţi apa, nu te duci în deşert. Asta şi-a spus Andrei Alexandrescu când a fost confruntat cu o decizie care i-a modelat întregul parcurs profesional: un job în Statele Unite, unul în Japonia sau antreprenoriat. Oportunităţi nenumărate în ambele ţări, însă pentru un programator experimentat, SUA, sau şi mai exact, zona Silicon Valley reprezintă o certificare a competenţelor sale.

  • Povestea unui cetăţean al lumii

    București, Vancouver, Toronto, Paris, New York, Londra. Aceasta ar fi geografia existențială a unei românce de 24 de ani care face design romantico-industrial.

  • Cei 3% care conduc lumea

    A pus pe picioare 17 startup-uri diferite și a „învârtit”, în timp, afaceri de miliarde de dolari. Astăzi, Robert Murray vorbește cu dezinvoltură despre lideri și leadership. Adică cei 3% care conduc lumea.

  • La vânatoare de… public comercial

    Dacă ai vârsta între 18 și 49 de ani, sigur vei fi bombardat cu reclame TV. Pentru că ești în „targetul comercial”. Iar „comercialul” este cel mai căutat public de către clienții publicitari. Nu ai scăpare, oriunde ai fugi pe butoanele telecomenzii! Predă-te!

  • Botswana, România, Iordania…

    România se află pe locul 60 din 141 de ţări în topul Forbes privind cele mai atractive economii din perspectiva mediului de afaceri, cu o poziţie mai jos decât Botswana.

  • Dame Steve, afacerile și filantropia

    Cum a ajuns Ambasador al Filantropiei din partea Marii Britanii întemeietoarea unei companii de sute de milioane de lire sterline, care a trebuit să-şi ia un nume de bărbat în anii `60, după ce în anii `30 reuşise să scape din Germania nazistă.

  • Memorie de elefant

    Phil Libin se află la a treia încercare în business. A vândut deja, pentru câteva zeci de milioane de dolari, două companii de succes şi a pus bazele unui sistem care îşi aminteşte tot ce ai nevoie.

  • Metroul fericirii

    Într-o dimineaţă, la sfârşitul lui august, aşteptam metroul în staţia Unirii 2. Mă duceam la slujbă. Posac, fără niciun chef. Cred că mă aflam pe acelaşi „peron emoţional” cu mai toţi cei care aşteptau: figuri inerte şi mutre căzute într-oadâncă depresie! E adevărat, nu poţi să le ceri oamenilor să aibă nişte figuri luminoase şi zâmbitoare când se duc la muncă, să câştige nişte lefuri care le asigură doar supravieţuirea. E criză economică, multă muncă pe bani puţini (sau deloc), derută mare!

  • Cover story: 100 cool – brandurile noii generatii

    Ce-și dorește de la lume noua generație cool și de ce brandul tău ar trebui să ia aminte.