Cautare




, Contributor

Social media |
|

Rețelele sociale au câștigat „like-urile“ agenților de publicitate, dar nu și toți banii lor

Agenții de publicitate care au boicotat rețelele sociale nu se grăbesc să cumpere, din nou, spații de reclamă în online, în ciuda unui acord al Facebook, YouTube și Twitter cu privire la modul de a reduce conținutul dăunător care circulă pe Internet.  
 aboneaza-te
106 dosar 12 influencer

Unilever, unul dintre cei mai mari agenți de publicitate din lume, a declarat pentru Reuters că mișcarea din această săptămână a fost „un pas bun în direcția cea bună”, dar asta nu înseamnă că va relua toată publicitatea plătită pe Facebook în Statele Unite, după ce a suspendat-o pe timpul verii.

Publicitatea Coca-Cola rămâne, de asemenea, întreruptă pe Facebook și Instagram, reprezentanții companiei refuzând să spună dacă acordul le va schimba viziunea. 

Și Beam Suntory, producător de băuturi alcoolice, intenționează să stea departe de publicitatea plătită pentru restul anului și să-și reevalueze poziția în 2021, pe baza modului în care Facebook își ajustează abordarea.

Presiuni pe rețele, după moartea lui Floyd

Peste 1.000 de agenți de publicitate s-au alăturat unui boicot pe Facebook din cauza îngrijorărilor că gigantul din social media nu ia atitudine împotriva discursurile care instigă la ură. 

Grupurile americane pentru drepturile civile au înrolat multinaționale pentru a pune presiune pe rețeau de socializare după moartea lui George Floyd,  un bărbat negru american, aflat în custodia poliției din Minneapolis.

„Mărcile sunt foarte îngrijorate de a avea orice afiliere cu dezinformarea care traversează marile platforme tehnologice”, a declarat Michael Priem, CEO al firmei de tehnologie publicitară Modern Impact.

Decizia de a retrage reclamele de pe rețelele de socializare poate fi dificilă. Brandurile mai mari își pot permite să adopte o poziție, dar nu și companiile mai mici care fie o fac, fie dispar din piață, mai consideră Priem.

Agenții de publicitate revin la Facebook

Federația Mondială a Agenților de Publicitate a anunțat, miercuri, că platformele de socializare și agenții de publicitate s-au angajat să creeze definiții comune ale conținutului dăunător. De asemenea, o purtătoare de cuvânt de la Facebook a declarat vineri că agenții de publicitate se întorc pe platformă.

„În cea mai mare parte, agenții de publicitate revin pentru că recunosc eforturile pe care le depunem”, a spus purtătorul de cuvânt. „Nu suntem niciodată pe deplin mulțumiți. Vom continua să lucrăm cu industria și cu clienții noștri. ”

Ea a spus că 95% din discursul de ură este eliminat de Facebook și detectat înainte de a fi raportat de către utilizatori, în creștere față de 23% în 2017.

Companiile cer limite și standarde în publicitatea online

„Media digitală reprezintă acum mai mult de jumătate din toate cheltuielile media, dar încă funcționează cu foarte puține limite, altele decât cele care se autoimpun sau pe care specialiștii în marketing încearcă să le aplice. Este timpul ca platformele digitale să aplice standardele de conținut în mod corespunzător”, a declarat miercuri Marc Pritchard, directorul de marcă al Procter & Gamble.

Multe companii, precum Pernod Ricard, s-au întors pe Facebook în august, după o pauză de o lună, făcută special pentru a trimite un mesaj. Însă alți agenți de publicitate, cum ar fi Diageo, s-au întors după un angajament direct cu platforma și dovezi ale acțiunii.

„S-au făcut unele progrese, dar trebuie făcut mai mult și credem că suntem capabili să aducem schimbări lucrând împreună”, a spus o purtătoare de cuvânt a Diageo.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii