Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Rețelele de magazine cu cele mai mari bugete de publicitate TV în 2014

Lidl România a fost cel mai mare investitor în publicitate TV de pe nișa magazinelor (supermarketuri, hipermarketuri și cash & carry), în perioada 1 ianuarie – 15 decembrie a.c.). Volumul de publicitate a crescut cu 12% pe segmentul de retail alimentar.
Retail

Campaniile de promovare TV ale ofertelor Lidl au acumulat 29.423 puncte de audiență (Gross Rating Points – GRP’30) pe targetul comercial, plasând retailerul german pe primul loc pe nișa magazinelor. Volumul de audiență TV este mai mare cu 34,2% față de cel din anul 2013. Pe baza punctelor de audiență (GRP’30), clienții publicitari cumpără timpi de reclame la televiziuni. În topul general al investitorilor în publicitatea TV, Lidl ocupă locul 15.

Rewe România, companie care operează rețelele Penny Market, Billa și XXL Mega Discount, a consumat un volum de audiență de 12.422 GRP’30 pe targetul comercial, în scădere cu cu 40,7%.

Cinci mari operatori de pe nișa de retail au înregistrat creșteri ale volumelor de audiență pentru reclamele comandate pe TV: Carrefour (17,8%), Selgros Cash & Carry (78,2%), Mega Image (18,8%), Profi România (191%), Metro Cash & Carry (19,7%).

Volumul total de audiență pe segmentul magazinelor a fost de 70.258 GRP’30 pe targetul comercial, cu 12% mai mare decât cel din aceeași perioadă a anului trecut.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii