FacebookTwitterLinkedIn

Rețeaua de sănătate Regina Maria a încheiat 2014 cu afaceri de 55 milioane (cifră de afaceri consolidată la nivel de grup), în creștere cu 19% față de 2013, cu un  nivel al EBIDTA  de 8,3 milioane euro.

Abonamentele corporate au reprezentat unul dintre segmentele cu cea mai bună evoluție, a susţinut CEO-ul reţelei, Fady Chreih, în cadrul unei întâlniri cu presa. Astfel, compania a încheiat anul 2014 cu un număr de peste 275.000 de abonamente, cu 23% mai mult față de 2013, Rețeaua de sănătate Regina Maria plasându-se pe primul loc în piață pe acest segment. Compania a înregistrat o creștere de peste 22% a numărului total de pacienți, atingând pragul de 1,1 milioane la finele anului trecut.

Piața de profil  a înregistrat o ascensiune de 9-10%. „E o tendinţă pozitivă în zona consumului, ceea ce are un impact asupra serviciilor medicale private”, susţine CEO-ul reţelei Fady Chreih.

Totalul investiţiilor bugetate de Regina Maria pentru 2015 depăşeşte 5 milioane de euro. Pentru anul în curs, compania vizează o creștere organică de până la 67 de milioane de euro și are în plan deschideri în orașele mari care pot susţine investiţii de 800.000 – 1 milion euro în zona medicală.  Astfel, în ciuda a ceea ce anunţase la finalul anului trecut, Fady Chreih a confirmat că reţeaua se va extinde şi a semnat deja pentru Iaşi, unde va deschide, „probabil în a doua jumătate a anului”, o clinică de 1.200 mp, cu o investiţie de 1,4 milioane de euro.

Reţeaua, cu 21 de locații prezente în Bucureşti şi în ţară, are în prezent peste 1.800 de angajaţi şi va angaja cel puţin încă 300.