Cautare




, Staff

Media şi entertainment |
|

Rețeaua Diverta a investit 300.000 de euro într-un nou spațiu în Centrul Vechi al Capitalei

Rețeaua Diverta a investit 300.000 într-o nouă librărie în Centrul Vechi al Capitalei, Diverta Lipscani, de 2.500 de metri pătrați.
Diverta Lipscani 1

„Diverta Lipscani este mai mult decât un magazin sau o librărie, este un concept store care le va oferi oamenilor încă un motiv să viziteze Centrul Vechi. Pe lângă gama completă de produse și servicii, Diverta Lipscani este o destinație de cadouri și un loc în care îți poți petrece timpul liber, fie că preferi să citești, să savurezi o cafea, să urmărești un spectacol de teatru sau să experimentezi realitatea virtuală”, a declarat Amalia Buliga, CEO Diverta.

Suprafața totală a noului spațiu este de 2.500 de metri pătrați, iar acesta se desfășoară pe patru niveluri – subsol, parter, etajele 1 și 2. Diverta se află la parter și la etajul 1, pe o suprafață de 1.600 de metri pătrați, la etajul 2 se află Artist Café (300 de metri pătrați), un spațiu intim și elegant în care vor avea loc evenimente culturale. La subsol se va afla, începând din luna mai, un spațiu dedicat realității virtuale, pus în funcțiune de către Gateway VR Studio, care se va întinde pe 200 de metri pătrați.

În interiorul raionului de carte sunt zone în care clienții își pot petrece timpul liber, se pot relaxa, pot bea o cafea și pot răsfoi o carte. La parter se află și o zonă dedicată suvenirurilor cu specific românesc, denumită „Îmi place România”. Spațiul include și zone dedicate experiențelor, cum ar fi cea de testare a dronelor, de mixed reality, un loc în care vizitatorii pot pătrunde în lumea realității virtuale, DJ Booth – un loc în care tinerii DJi sunt așteptați să pună muzică, o zonă de boardgames – cu cele mai populare jocuri de societate.

Pe parcursul acestui an, rețeaua Diverta se va extinde cu încă trei librării, două în Cluj-Napoca și încă una în București.

Diverta este un brand românesc, care se află de 20 de ani pe piața locală de retail. La ora actuală, rețeaua Diverta cuprinde 27 de magazine proprii, în București și în marile orașe, care se desfășoară pe o suprafață totală de retail de aproximativ 9.000 de metri pătrați.

 

 

 

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii