Cautare




, Contributor

Sănătate |
|

Reţeaua de farmacii DONA investește 15 milioane de euro în rebranding

Reţeaua de farmacii DONA investeşte 15 milioane de euro într-un proces complex de decorare şi reamenajare a unităţilor, în următorii 4-5 ani.
DONA  farmacie rebranding

Prima farmacie cu un design nou a fost deja lansată, după investiții de 50.000 de euro, iar până la sfârşitul anului vor fi gata peste 50 de farmacii strategice din Bucureşti şi din ţară, a anunțat compania.

Totodată, rețeaua își propune să atingă un număr de 300 de unități până la finele anului 2016.

Firma care s-a ocupat de designul primei farmacii rebranduite, aleasă în urma unei licitaţii la care au participat atât firme româneşti, cât şi internaţionale, este MATIUS Studio, specializată în arhitectură şi branding de retail.

Campania de imagine DONA, „o farmacie cum toate ar trebui să fie”, a fost declinată într-un mix de promovare ce include: spoturi TV şi radio naţionale, presă scrisă, o campanie de OOH (out of home) concentrată în Bucureşti şi în marile oraşe, social media şi activităţi BTL (below the line). Campania de rebranding a fost realizată cu sprijinul agenţiilor Publicis (ATL), Optimedia (media buying) şi Free Communication (PR şi BTL).

DONA este una din cele mai mari reţele de farmacii, cu capital integral românesc, având o experienţă de peste 20 de ani pe piaţa locală. Compania are peste 1.500 de angajaţi și numără peste 240 de farmacii.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii