Cautare




, Redactor Forbes România

Imobiliare |
|

Retailerul Kik Textilien, unul dintre cei mai mari discounteri de modă din Germania, deschide al doilea magazin în București, în centrul comercial Liberty Center

Retailerul german Kik Textilien, unul din primii jucători din sectorul de retail din Germania, va deschide la finele primului trimestru al anului un magazin în centrul comercial Liberty Center, a doua unitate a retailerului din București, se arată într-un comunicat de presă al companiei de consultanță imobiliară JLL.
Liberty Center

Magazinul este în curs de amenajare și se va întinde pe o suprafață de aproximativ 600 mp, la parterul centrului, lângă magazinul InExtenso by Auchan.

”Strategia de dezvoltare a Liberty Center a presupus pe parcursul anului 2018 reorganizarea galeriei comerciale și atragerea de noi parteneri. Fiind singurul mall din sectorul 5, ne dorim să răspundem cât mai bine nevoilor clienților noștri și să le oferim un mix relevant de retaileri. Cu ajutorul KiK considerăm că vom începe să diversificăm și mai mult experiența de shopping a vizitatorilor noștri, mai ales prin elementul de noutate pe care retailerul îl aduce pe piața din București”, a declarat Corina Stamate, Center Manager, JLL România.

Anul 2018 a însemnat pentru Liberty Center unul de repoziționare în ceea ce privește mixul de chiriași, precum și de relocare a chiriasilor existenti. Astfel, s-au creat premisele ca, în 2019, centrul să fie relansat într-o manieră corectă, adaptată tot mai mult conceptului de proximitate.

Traficul centrului comercial a urcat cu 11% în 2018 față de anul 2017, iar vânzările chiriașilor au înregistrat de asemenea cresteri semnificative, cele mai importante fiind consemnate la nivelul zonei de food-court, de aproximativ 20%.

Gradul de ocupare a centrului comercial în baza contractelor semnate este de 88%. Peste 5.000 mp sunt în curs de amenajare, urmând ca magazinele să fie operaționale până la sfârșitul anului.

Kik este unul dintre cei mai mari discounteri de modă din Germania și operează aproape 3.500 de magazine în Europa. Oferta de produse a brandului este reprezentată în proporție de 70% de segmentul de textile, fiind completată de alte articole non-food, precum cadouri, accesorii, decorațiuni, jucării și articole de papetărie.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii