Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Shopping |
|

Retailerul japonez MINISO și-a deschis primul magazin din România în Veranda Mall din București

Retailerul japonez MINISO și-a inaugurat primul magazin din România în Veranda Mall, sâmbătă, 1 septembrie. Până la finalul acestui an sunt programate încă două deschideri, tot în București, în Titan și Pantelimon.
Logo_Miniso

Lansarea MINISO în România face parte dintr-un plan de extindere a brandului, prezența în 100 de țări până în anul 2020.

Magazinul din Veranda Mall este doar începutul, până la finalul acestui an fiind programate încă două deschideri, tot în București, în Titan și Pantelimon.

Sub conceptul „Love Life, Love Miniso”, se plănuiește deschiderea a 40 de magazine în toată țara până în 2020.

Produsele comercializate se împart în șapte mari categorii: sănătate și frumusețe, produse sezoniere, cadouri, accesorii digitale, accesorii creative pentru casă, produse pentru viața de zi cu zi și ambalaje speciale.

MINISO își dorește să atragă un public tânăr care preferă diversitatea și inovația la prețuri mici. Produsele din magazinele MINISO se vor vinde cu prețuri între 10 și 99 de lei.

MINISO este un retailer japonez de produse pentru casă, accesorii și jucării înființat în anul 2013. În acești cinci ani a devenit unul dintre comercianții cu cea mai rapidă dezvoltare din lume, ajungând să dețină în acest moment peste 3.000 de magazine în peste 70 de țări de pe toate continentele. MINISO are succes pe piețe de desfacere precum Dubai, Australia, SUA, Canada și bineînțeles, Japonia sau China.

Expansiunea în Europa este recentă. Începând din 2017, brandul este prezent în Germania, Polonia, Serbia, Spania, Grecia, Estonia și Ucraina.

Brandul MINISO a fost fondat de către designerul japonez Miyake Junya și de către tânărul antreprenor chinez Ye Guofu în Tokyo (Japonia).

Succesul MINISO se datorează unui nou model de business propus de cei doi: profit mic pentru companie, dar produse de calitate la prețuri accesibile pentru clienți. Ye Guofu consideră că sintagma ”calitatea costă” este doar un pretext pentru majoritatea comercianților de a realiza profituri mari.

Reprezentanții MINISO spun că principalele atribute în jurul cărora își desfășoară activitatea sunt calitatea produselor, designul excelent și prețurile accesibile la care sunt vândute acestea. Mediul plăcut la cumpărături și serviciul de calitate față de clienți completează ideologia brandului.

Unul dintre marile avantaje pe care MINISO le are în fața competiției este designul propriu pentru fiecare produs. Cele mai multe dintre obiectele comercializate de către producătorul japonez sunt create de designeri proprii și sunt asamblate pe linii de producție proprii.

MINISO vinde și produse cu licență ale unora dintre marile branduri mondiale, cum ar fi Marvel, Pink Panther sau We Bare Bears.

Obiectivul financiar al companiei pentru 2019 este atingerea unei cifre de afaceri de 100 de miliarde de dolari.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii