Cautare




, Contributor

Modă |
|

Retailerul de modă Lanidor a deschis primul magazin din România, cu o investiție de 200.000 de euro

Lanidor, retailer de haine portughez pentru femei, a deschis pe 1 septembrie primul magazin din România, în incinta mallului Park Lake din București, în urma unei investiții de aproape 200.000 de euro.
magazin-lanidor

Reprezentanții Lanidor estimează că investiția va fi recuperată în termen mediu. De asemenea, pentru primul an de operare, compania estimează o cifră de afaceri de aproximativ 300.000 de euro.

„Am vrut să aducem pe piața din România un brand cu o calitate superioară a produselor, un brand internațional, care se adresează femeilor moderne, indiferent de vârstă, care sunt preocupate de felul în care arată și se prezintă. Raportul calitate-preț al produselor este unul foarte bun și acest lucru este ceea ce ne diferențiază pe piața de fashion din România, o piață de altfel extrem de competitivă”, spune Adrian Dumitrescu, managing partner QAZ fashion Retail.

Magazinul are o suprafață de 125 de metri pătrați, este situat la etajul 1 al centrului comercial și concurează cu branduri precum Massimo Dutti, a mai spus Dumitrescu.

Citește și: Fashion retailerul francez Tati deschide primul magazin din România, în mall-ul Veranda

Planurile de viitor ale QAZ Fashion Retail în România vizează deschiderea a cel puțin două magazine LANIDOR pe an, în cele mai populare centre comerciale din București și din țară. La nivel internațional, brandul LANIDOR este prezent cu unități deschise în zece țări din Uniunea Europeană, dar și din afara continentului, România fiind cea de-a 11-a țară în care brandul de modă este disponibil.

Retailerul de modă LANIDOR face parte din grupul cu același nume, grup care mai deține brandurile: Globe, brand de lux lansat în Spania și achiziționat ulterior de compania portugheză; Quebramar, linie de haine destinată inițial bărbaților, actualmente având și o linie pentru femei; Casa Batalha, brand de accesorii, cel mai vechi din Portugalia, datând din 1635, și Companhia do Campo, brand home decor.

La nivel internațional, LANIDOR își va continua strategia de a deveni un brand global, păstrând Spania ca piață prioritară, vizând în prima parte a anului 2017 intrarea pe piețe precum Dubai și Arabia Saudită.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii