Cautare




, Contributor

Afaceri |
|

Retailerul Contakt lansează un brand propriu de accesorii pentru telefoane

Retailerul Contakt, lider în distribuția de accesorii și tehnologii dedicate dispozitivelor mobile, a lansat Mobico, un brand propriu de accesorii precum huse și folii de protecție pentru telefoanele mobile.
 aboneaza-te
Contakt_1

Compania estimează că noul brand va genera peste 10% din cifra de afaceri și un volum de aprox. 200.000 de produse vândute, în primul an de la lansare, arată un comunicat de presă emis astăzi, 6 octombrie.

În prezent, portofoliul Mobico cuprinde șase tipuri de huse și trei tipuri de folii de protecție pentru cele mai populare modele de telefoane, însumând peste 130 de unități de produs, urmând că până la finalul anului să numere circa 200 de produse.

Avem în plan ca Mobico să fie prezent în toate canalele din mediul offline, parte a rețelei noastre de distribuție. Suntem deja în discuții avansate cu cele mai importante lanțuri de magazine, atât din zona retailului alimentar, cât și cele consacrate din retailul electro-IT. Un alt canal important pentru noi este mediul online unde investim împreună cu partenerii noștri pentru a oferi clienților o experiență de shopping unică, rapidă și la îndemâna tuturor”, a declarat Cristian Gheran, General Manager Contakt.

În ultimele trei luni, retailerul român a introdus în portofoliul propriu 23 de branduri noi, iar până la finalul anului reprezentanții companiei estimează ca se vor alătura încă opt branduri cu renume. Astfel, portofoliul de produse Contakt a înregistrat o creștere de peste 60% în primele nouă luni ale anului, comparativ cu aceeași perioadă din 2019, arată aceiași sursă.

În prezent, în portofoliul Contakt se numără branduri premium precum Apple, Samsung, Huawei sau Xiaomi, branduri fashion de top: Karl Lagerfeld sau Guess, dar și branduri consacrate pe piața de accesorii pentru dispozitivele mobile, precum Spigen, Cellularline, Pitaka sau Baseus.

Anul acesta, dezvoltarea portofoliului de produse a fost unul dintre principalele noastre obiective. Ne-am propus să construim și să aducem branduri de renume pe piața locală, prin urmare, gama noastră de produse se află în continuă creștere. Astfel, încercăm să acoperim toate nevoile și preferințele consumatorilor în ceea ce privește accesoriile de telefon și să devenim prima opțiune pentru o astfel de achiziție, atât online, cât și offline prin rețeaua noastră de magazine sau prin partenerii de distribuție”, a completat Cristian Gheran, General Manager Contakt.

Grupul fondat în 2002, la Timișoara, reunește două branduri de retail: Contakt și Hoco, cu peste 200 de unități deschise în București și 36 de județe, atât în locații stradale cât și în 98% dintre cele mai importante galerii comerciale din România. În prezent, grupul controlat de antreprenorii români Darius Petric, Cosmin Preda și Marcel Ioftor numără peste 520 de angajați la nivel național.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii