Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Shopping |
|

Retailerii din domeniul fashion se adaptează în pandemie

În timpul pandemiei de coronavirus, retailerii de fashion au fost nevoiți să se adapteze pentru a supraviețui.  
 aboneaza-te
shopping shutterstock_1187248324

Cumpărătorii nu mai sunt interesați să cumpere costume sau rochii scumpe pentru petreceri pentru că majoritatea evenimentelor private s-au amânat din cauza pandemiei. Marea Britanie este una dintre țările în care majoritatea locuitorilor încă muncesc de acasă, iar acest lucru a afectat dramatic cererea de haine, informează The Telegraph.

Kat Farmer, stilist de modă, scriitor și blogger, a declarat că unele tipare de cheltuieli au rămas la fel. Lumea renunță la hainele de vară pentru a alege puloverele din lână și cașmir, paltoanele și cizmele. Cu toate acestea, retaileri de fashion precum Asos și Marks & Spencers au raportat o scădere accentuată a cererii de îmbrăcăminte formală și creșterea vânzărilor de îmbrăcăminte casual și lejeră în ultimele luni.

Retailerul TM Lewin și-a anunțat planurile de a închide toate cele 66 de magazine din Marea Britanie în iunie, în timp ce Moss Bros este în discuții cu proprietarii pentru a închide unele dintre magazinele sale. Ambele au citat anularea evenimentelor majore și munca de acasă ca motive principale pentru declinul lor.

Într-o lume în care colecțiile sunt finalizate cu câteva luni înainte de a intra pe rafturi, comercianții din domeniul fashion se străduiesc să scoată la iveală linii care rămân relevante pentru consumatori.

În perioada de izolare, mulți retaileri de fashion au dorit să rămână în contact cu clienții lor pe rețelele de socializare, iar unii dintre ei au pus la dispoziția clienților navigarea virtuală a magazinelor, în încercarea de a le oferi aceeași experiență ca și vizitarea personală a unui magazin.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii