
Numărul vizitatorilor din magazin a crescut cu 80% în perioada 9-15 noiembrie 2020 față de aceeași perioadă din 2019, traficul venind preponderent din orașele mari precum București, Timișoara, Cluj-Napoca și Iași.
“Am anticipat creșterea de anul acesta, alimentată de reorientarea multor persoane către shoppingul online și de preocuparea românilor pentru produse sănătoase, astfel că ne-am pregătit temeinic din timp. În luna octombrie am făcut tranziția către un depozit mult mai mare pentru a crește capacitatea de procesare a comenzilor, o schimbare planificată încă de la sfârșitul anului trecut, am făcut stocuri suficiente în special la produse alimentare, suplimente și superalimente și am suplimentat resursele umane”, declară Ciprian Stancu, Fondatorul Republica BIO.
Printre categoriile cu cele mai mari creșteri se numără produsele alimentare cu 187%, suplimentele alimentare cu 273% și îngrijire aromatică cu 646%. Și categoria de superalimente a crescut cu 120%, în timp ce produsele apicole românești au înregistrat o creștere de 91%. Peste 50% dintre comenzi au fost achitate prin plată electronică, fie cu cardul, fie prin transfer bancar.
“A fost un an intens, plin de provocări, în care am reușit să scalăm magazinul online pentru a face față numărului mare de clienți, dar și să lansăm produsele planificate pentru 2020. Mă refer în special la mult așteptata gamă de cereale de mic-dejun BIO pentru copii. Preocuparea părinților ca alimentația copiilor să fie din ce în ce mai sănătoasă este la cote maxime, de aceea am decis să intrăm într-o categorie nouă cu o alternativă curată și sănătoasă pentru micul dejun al micuților noștri”, a continuat Ciprian Stancu.
Pentru 2021 compania românească și-a propus diversificarea accelerată a portofoliului de produse proprii și încheierea a cel puțin un parteneriat strategic cu o rețea internațională de retail fizic.