Cautare




, Contributor

Reinventarea României |
|

Costi Zărnescu (Rentakub)și Alina Marinescu (Ursa Mica Glamping & Huzur Glamping și CanvasCamp), despre principalele tendințe ale turismului românesc

Într-o nouă ediție din seria de evenimente Forbes reINVENTAREA României, Costi Zărnescu – Manager Dezvoltare Rentakub și Alina Marinescu – Managing Partner Ursa Mica Glamping & Huzur Glamping și Country Representative CanvasCamp South Eastern Europe, au vorbit despre principalele tendințe ale turismului românesc.
Alina Marinescu_Costi Zarnescu

Turismul din România în aer liber (case de vacanță, cabane, bungalouri sau de ce nu cu cortul) este un concept ceva mai nou în România, care nu este atât de dezvoltat precum în alte țări europene. Românii în general preferă zona de turism la hotel sau pensiune, iar munca de educare a acestor turiști, pentru a înțelege acest concept este principala țintă, după cum declară Alina Marinescu și Costi Zărnescu.

„Fiind un business atipic, adaptabilitatea și reinventarea vine în fiecare zi. În primul rând facem încă educare pe piața din România, fiind un concept nou. Românii, nefiind atât de obișnuiți cu această parte a turismului de camping, preferă zona de hotel și pensiune. Chiar dacă vor să aibă această experiență minunată pe care o oferă „statul la cort”, totuși așteptările pe care le au țin de partea de hotel și de pensiune. Din această cauză trebuie să facem educare pentru public și să ne adaptăm în funcție de feedback-ul primit”, a declarat Alina Marinescu.

România are un potențial imens de creștere în această zonă, însă are de parcurs un drum lung pentru a ajunge din urmă alte țări europene, precum Franța.

„În afacerea noastră nu este vorba de o reinventare și readaptare ci mai degrabă este vorba de o muncă de educare imensă a publicului pentru a înțelege conceptul și de a-l îmbrățișa. Credem că prin ceea ce am făcut până acum și ceea ce facem sunt șanse foarte mari de reușită. Cu toate acestea, în continuare suntem mult în urma țărilor din Europa și mă voi raporta aici la Franța. Aici hotelul în aer liber reprezintă peste 50% din nopțile de cazare și peste 22 de milioane de turiști în 2017. Noi suntem extrem de departe de această performanță. În România este o piață care are un potențial imens de creștere”, a declarat Costi Zărnescu.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii