FacebookTwitterLinkedIn

Dragoș Aipu – CEO DY Fashion

În aceste vremuri de criză, în care majoritatea jucătorilor de pe piață preferă să aștepte să vadă cum și când se va sfârși pandemia, ați hotărât să investiți într-un proces de rebranding și repoziționare. Ce v-a motivat să vă asumați acest risc?

În primul rând, suntem convinși că, chiar dacă trecem printr-o perioadă imprevizibilă, asta nu înseamnă să ne blocăm și să nu ne gândim la viitor. Într-adevăr, cifrele din ultimul an au reflectat o anume contracție a pieței. După ce în 2019 am atins o cifră de afaceri de 5.1 milioane euro, în 2020 aceasta a scăzut cu 30%, în special din cauza anulării evenimentelor. Însă anul acesta sperăm să revenim, cu o cifră de 4 milioane de euro și mai mult, în 2022 dorim să atingem cifra de 7 mil. euro. Aceasta este ambiția noastră, ca la anul să avem cel mai bun an al nostru.

După ce am realizat o serie de studii cu privire la cumpărătoarele noastre, am decis că aveam nevoie de o imagine proaspătă. Suntem conștienți că pentru încă ceva timp evenimentele vor fi destul de rare, dar ne dorim să fim brandul care le oferă româncelor șansa de a se simți și îmbrăca deosebit nu doar de 2-3 ori pe an, ci permanent, la orice aniversare, eveniment, petrecere și oricând își doresc să se simtă deosebit în familie sau la birou.

Dragoș Aipu, CEO DY Fashion – “Pe noi nu ne-a motivat profitul, ci responsabilitatea pe care o avem față de clientele noastre de a le furniza îmbrăcăminte de cea mai bună calitate la cel mai bun preț și în cele mai bune condiții, în concordanță cu viziunea noastră. De aceea am păstrat livrarea gratuită și returul gratuit și am hotărât să mergem înainte cu procesul de rebranding. Ne mândrim cu faptul că suntem pe piață de 8 ani de zile, timp în care am lansat peste 300 de colecții.”

Care sunt principalele realizări din ultimul an?

Cel mai mult ne bucurăm că am reușit să ne păstrăm echipa de 25 de oameni și nu am fost nevoiți să recurgem la concedieri. În paralel, am păstrat o relație bună cu toți furnizorii noștri. Unul din lucrurile care ne bucură este faptul că peste 90% dintre aceștia sunt producători români de haine. Noi considerăm acest fapt ca fiind un atu în primul rând deoarece producătorii români sunt recunoscuți pentru calitatea hainelor acestora. Doar așa putem satisface și nevoile de calitate ale clientelor noastre. Și în al doilea rând pentru că contribuim în acest fel la dezvoltarea comerțului autohton în contextul economiei. Între noi și producători există un dialog permanent prin care ne asigurăm că ei produc și noi comercializăm ținute actuale, frumoase și de cea mai bună calitate.

Tot la capitolul realizări, ca o încununare a tuturor eforturilor noastre, în noiembrie 2020 am obținut premiul pentru ¨Cel mai un magazin online românesc de Fashion¨, în cadrul Galei Premiilor eCommerce. În afară de prestigiul pe care acesta îl reprezintă, odată cu premiul, platforma noastră a beneficiat și de o evaluare profesională cu 200 de criterii, pe care le-am luat în considerare în redesenarea experienței DY Fashion.

Vorbiți mult despre clientele DY Fashion, pe lângă rebranding, ce mai pregătiți pentru acestea?

Normal, la noi în companie respectul față de cliente și împlinirea dorințelor lor este o adevărată mentalitate. Am spus și voi spune întotdeauna: ¨Dacă muncești doar pentru bani, nu vei reuși niciodată, însă dacă îți place ceea ce faci și pui mereu clientul pe primul loc, succesul va veni ca o încununare a eforturilor tale.¨

Pe lângă obișnuitele campanii de reduceri pe care le propunem periodic, am reușit să punem în aplicare un amplu proces, care nu ține doar de design. Am reușit să dezvoltăm o nouă strategie de brand, să finalizăm rebrandingul platformei noastre și să lansăm în această lună prima campanie de imagine denumită ¨Redescoperă Feminitatea”. Mesajele campaniei se învârt în jurul feminității și eleganței de fiecare zi. În special în aceste vremuri în care purtatul hainelor sport este majoritar, noi considerăm că feminitatea este o stare de spirit care poate fi exprimată permanent. În acest sens, produsele oferite de noi sunt simbolurile eleganței, rafinamentului și calității care completează orice femeie, o face specială și deosebită, în fiecare zi.

Această promisiune de brand se regăsește acum atât în imaginea noastră cât și în calitatea și design-ul platformei dyfashion.ro, care au fost reinterpretate și  modernizate.

În acest context, planurile DY Fashion nu se opresc aici și țintesc în viitor o adevărată democratizare a modei.