Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Reclamele Vodafone au fost cele mai vizibile pe panourile publicitare

vodafone.jpg
Operatorii de comunicații au fost cei mai activi clienți publicitari în outdoor, în anul 2012. „Forbes România” estimează că bugetul alocat panotajul de către piața telecom a fost de 3,1 milioane de euro. Vodafone a avut peste 6.300 de fețe publicitare.

În perioada 16 aprilie – 31 decembrie 2012, companiile de telecomunicații au comandat 11.950 de fețe publicitare în cele 10 rețele de panotaj monitorizate de serviciul specializat al Biroului Român de Audit al Tirajelor (BRAT). Prin „față publicitară” se înțelege o reclamă distinctă apărută pe un panoul.

„Forbes România” consideră că bugetul total investit de companiile de telecomunicații s-a ridicat la 3,1 milioane de euro. Această categorie a ocupat primul loc în topul domeniilor cu cele mai mare volume de publicitate în panotaj, conform monitorizărilor BRAT.

Cel mai mare investitor în outdoor a fost Vodafone, cu 6.386 de fețe publicitare, în valoare brută (calculată la rate card) de 3,8 milioane de euro. Pe locul secund s-a plasat Orange, cu 3.338 fețe comandate în valoare de 2,1 milioane de euro (rate card).

Mesajele publicitare de la Cosmote au apărut pe 1.230 de fețe, cu un volum brut calculat la tarifele-listă de 1,3 milioane de euro. Romtelecom și Germanos au avut 322, respectiv 277 de fețe publicitare.

Volumul de publicitate outdoor al categoriei „Comunicații” a deținut 20% din totalul bugetului brut consumat pe acest suport, în perioada amintită.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii