FacebookTwitterLinkedIn

Cei 15 jucători importanți de pe piața auto din România au consumat un volum total de 27.091 puncte de audiență (Gross Rating Point – GRP’30 all urban), cu 17,6% mai puțin decât în primul semestru al anului trecut.

Campaniile de promovare TV pentru mărcile Renault au obținut în total 5.931 GRP’30 all urban, buget care se situează la nivelul anului 2012 (scădere de doar 1,7%). (Se știe, pe baza punctelor de audiență – GRP’30 all urban, clienții publicitari cumpără spații de publicitate la televiziuni.)

Creșteri ale volumelor de audiență TV au înregistrat companiile Dacia Groupe Renault (22,6%), Nissan (17,1%), Ford (25,4%), Mercedes Benz (18%) și Autoitalia (73,2%).

În categoria companiilor care au redus „viteza” în calupurile publicitare se află: Porsche România (-25,5%), General Motors (- 60,2%), Trust Motors (- 34,1%), Citroën (- 58,7%), Hyundai Auto România (- 55,1%) și Toyota (- 39,1%).

Cel de-al doilea mare consumator de publicitate TV a fost Dacia Groupe Renault, cu un volum de audiență de 5.215 GRP’30 all urban.

Alte companii auto care au înregistrat volume mari de audiență pe televiziune: Nissan (2.417 GRP’30 all urban), Ford (2.271), Mercedes Benz (2.171), Porsche (2.148), General Motors (1.603), Trust Motors (1.471) și Citroën (1.204).