Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Reclamele TV pentru mărcile de automobile s-au consumat cu „limită de viteză”

Geneva 2013, premierele Franței
Constructorul de automobile Renault este cel mai mare investitor în publicitatea pe televiziune în prima jumătate a acestui an. Volumul de publicitate consumat pe TV de piața auto este mai mic cu 17,6% față de 2012.

Cei 15 jucători importanți de pe piața auto din România au consumat un volum total de 27.091 puncte de audiență (Gross Rating Point – GRP’30 all urban), cu 17,6% mai puțin decât în primul semestru al anului trecut.

Campaniile de promovare TV pentru mărcile Renault au obținut în total 5.931 GRP’30 all urban, buget care se situează la nivelul anului 2012 (scădere de doar 1,7%). (Se știe, pe baza punctelor de audiență – GRP’30 all urban, clienții publicitari cumpără spații de publicitate la televiziuni.)

Creșteri ale volumelor de audiență TV au înregistrat companiile Dacia Groupe Renault (22,6%), Nissan (17,1%), Ford (25,4%), Mercedes Benz (18%) și Autoitalia (73,2%).

În categoria companiilor care au redus „viteza” în calupurile publicitare se află: Porsche România (-25,5%), General Motors (- 60,2%), Trust Motors (- 34,1%), Citroën (- 58,7%), Hyundai Auto România (- 55,1%) și Toyota (- 39,1%).

Cel de-al doilea mare consumator de publicitate TV a fost Dacia Groupe Renault, cu un volum de audiență de 5.215 GRP’30 all urban.

Alte companii auto care au înregistrat volume mari de audiență pe televiziune: Nissan (2.417 GRP’30 all urban), Ford (2.271), Mercedes Benz (2.171), Porsche (2.148), General Motors (1.603), Trust Motors (1.471) și Citroën (1.204).

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii