Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Reclamele Tarom „au zburat” pe Europa FM și Kiss FM

tarom.jpg
Compania de stat Tarom a derulat campanii de promovare pe Europa FM și Kiss FM în valoare brută de 125.877 euro (calculată la tarifele listă), în perioada 1 septembrie 2012 – 30 ianuarie 2013, potrivit monitorizării Alfa Cont. În print, volumul brut de publicitate a fost de 94.706 euro (rate card).

Pe rețeau de radio Europa FM, Tarom a comandat 152 de spoturi, în valoare brută de 51.757 euro (rate card). La Kiss FM, campania de promovare Tarom a constat din 153 de clipuri, reprezentând (la rate card) un buget de 74.120 euro.

În ziare, Tarom a consumat 5 machete în „Curierul Național”, calculate la tarifele listă la o valoare de 11.471 euro, și 5 inserții în „Adevărul” cu un buget de 14.500 euro (rate card). Două machete publicitare în „Curentul” au costat 12.800 de euro (rate card), iar două în „Bursa”, 1.840 de euro, conform Alfa Cont.

Revistele în care „au aterizat” reclamele Tarom au fost: „Biz” (18.095), „Historia” (13.500 euro), „OK!” (13.500 euro) și „Tango” (9.000 euro), toate cifrele fiind calculate la tarifele-listă ale fiecărei publicații.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii