Cautare




, Contributor

Scriu despre publicitate și media de 20 de ani. În 2013, am publicat cartea de interviuri „Primul an de publicitate”.

Media şi entertainment |
|

Reclamele pentru OTC-uri au zburdat pe televiziuni

pastile.jpg
În prima lună a acestui an, producătorii de medicamente care se eliberează fără prescripție medicală (OTC) au profitat de „golurile” din calupurile publicitare și au derulat campanii agresive de promovare pentru brandurile de sezon.

În timp ce mulți clienți publicitari și-au făcut socotelile și bugetele de promovare pentru anul în curs, producătorii și distribuitorii de medicamente au pornit „ca din tun” în campaniile de vizibilitate a brandurilor pe care le dețin. Aceștia au adunat în prima luna a acestui an un volum de 24.421 de puncte de audiență la nivel urban (Gross Rating Point – GRP). Volumul reprezintă 19% din bugetul total de audiență consumat de clienți pe piața TV, cel mai mare înregistrat de o categorie de produse și servicii.

Compania Reckitt Benckiser, care deține printre altele brandurile Nurofen și Strepsils, a obținut 4.264 GRP-uri, aflându-se pe locul patru în topul clienților publicitari pe luna ianuarie. De asemenea, Health Adviser a consumat 4.155 de puncte de audiență (locul cinci). Alți producători „fruntași” în topul consumatorilor de publicitate TV au fost: Sandoz (2.809), GlaxoSmithKline (2.229) și Novartis (1.897).

Pe baza GRP-urilor, clienții publicitari cumpără spații de publicitate la televiziuni.

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii