Cautare




, Staff

https://www.facebook.com/forbesromania https://twitter.com/ForbesRo

Media şi entertainment |
|

Reclamele pentru 400 de branduri au dispărut miercuri de pe Facebook

Reclamele a peste 400 de branduri, printre care Coca-Cola şi Starbucks, au dispărut miercuri de pe Facebook, după eşuarea unor discuţii de ultim moment pentru oprirea unui boicot legat de propagarea urii pe reţeaua de socializare, informează News.ro, conform Reuters.
 aboneaza-te
facebook stophateforprofit

Grupuri de protecţie a drepturilor civile au atras sprijinul multinaţionalelor pentru a presa Facebook să ia măsuri concrete pentru a bloca propagarea urii, în urma morţii afro-americanului George Floyd în custodia poliţiei şi a mişcării împotriva nedreptăţilor rasiale care s-a extins la nivel naţional în Statele Unite.

Directori ai Facebook, între care s-a aflat Carolyn Everson, vicepreşedintă pentru soluţii de afaceri la nivel global, şi Neil Potts, director pentru politici publice, au avut marţi cel puţin două întâlniri cu advertiserii, în ajunul intrării în vigoare a boicotului de o lună, au declarat trei surse care au participat la discuţii, notează News.ro. Directorii nu au oferit detalii despre modul în care vor combate răspândirea urii.

Grupurile au adresat Facebook 10 solicitări, între care permisiunea ca persoanele hărţuite puternic să poată discuta cu un angajat al companiei şi rambursarea banilor plătiţi pentru reclame de către brandurile ale căror reclame sunt afişate lângă un conşinut ofensator care ulterior este retras.

 

Postează un comentariu

sau înregistrează-te pentru a adaugă un comentariu.

*

Comentarii

Nu există comentarii